Zakłady specjalne w Fortunie na rekord Roberta Lewandowskiego
Robert Lewandowski jest o krok od pobicia rekordu bramek zdobytych w jednym sezonie Bundesligi, ustanowionego przeszło 50 lat temu przez legendarnego Gerda Müllera. W ofercie Fortuny pojawiły się zakłady specjalne na tę okoliczność. Gracze postawić mogą m.in.:
– Czy Lewandowski strzeli więcej niż 40 goli i pobije rekord?
– 41. gol padnie – po strzale głową
– 41. gol padnie – po strzale z rzutu karnego
– Celebrując strzelenie 41. gola Lewandowski ściągnie koszulkę…
…i wiele innych. W ofercie specjalnej znalazło się 13 „specjali”.
Obecnym rekordzistą jest Gerd Mueller, który w sezonie 1971/72 zdobył aż 40 goli.
11 lat Roberta Lewandowskiego w klubach niemieckich w liczbach: 514 - wszystkie występy w niemieckich klubach 395 - bramki łącznie 348 - mecze ligowe 275 - gole w Bundeslidze 96 - występy w Lidze Mistrzów 73 - bramki w Lidze Mistrzów 52 - żółte kartki 49 - spotkania w Pucharze Niemiec 39 - rekord goli ligowych w jednym sezonie (2020/21)* - gole w Pucharze Niemiec 35 - trafienia z rzutów karnych 32 - żółte kartki w Bundeslidze 14 - hat-tricki w Bundeslidze 11 - sezony w Borussii Dortmund i Bayernie Monachium 9 - tytuły mistrzowskie 5 - tytuły króla strzelców - Superpuchary Niemiec 4 - triumfy w Pucharze Niemiec 2 - najniższa lokata w lidze 1 - czerwone kartki łącznie - gole w Lidze Europy * - sezon jeszcze trwa
Klasyfikacja strzelców Bundesligi po 32 kolejkach (na 8 maja 2021):
1. Robert Lewandowski (Bayern Monachium) – 39 goli
2. Andre Silva (Eintracht Frankfurt) – 25
2. Erling Haaland (Borussia Dortmund) – 25
4. Wout Weghorst (VfL Wolfsburg) – 20
5. Andrej Kramarić (Hoffenheim) – 18
6. Sasa Kalajdzic (VfB Stuttgart) – 15
7. Lars Stindl (Borussia M’Gladbach) – 12
8. Thomas Mueller (Bayern Monachium) – 11
8. Silas Wamangituka (VfB Stuttgart) – 11
8. Lucas Alario (Bayer Leverkusen) – 11
11. Max Kruse (Union Berlin) – 10
26. m.in. Krzysztof Piątek (Hertha Berlin) – 7
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).