Wyniki porannego ważenia przed galą MMA KSW 56
Bohaterowie superstarcia Michał Materla i Roberto Soldić nie mieli problemów ze zmieszczeniem się w wymaganym limicie kategorii średniej przed galą KSW 56. Podobnie było w przypadku mistrza KSW w wadze półciężkiej Tomasza Narkuna oraz pretendenta do tytułu, Ivana Erslana, którzy w sobotę 14 listopada zmierzą się w drugiej najważniejszej walce tego wydarzenia. Oficjalną ceremonię ważenia i face to face fani będą mogli zobaczyć na żywo na Facebooku i kanale YouTube organizacji KSW dziś o godzinie 18:00.
Walka wieczoru | Main event
- 83,9 kg/185 lb: Michał Materla (84,3 kg/186 lb) vs Roberto Soldić (84,3 kg/186 lb)
Walka o pas kategorii półciężkiej | KSW Light Heavyweight Championship Bout
- 93 kg/205 lb: Tomasz Narkun (93 kg/205 lb) vs Ivan Erslan (92,5 kg/204 lb)
- 56,7 kg/125 lb: Karolina Owczarz (57,1 kg/126 lb) vs Justyna Haba (56,4 kg/124 lb)
- 77,1 kg/170 lb: Andrzej Grzebyk (77,6 kg/171 lb) vs Marius Žaromskis (75,8 kg/167 lb)
- 73 kg/161 lb: Mateusz Legierski (73 kg/161 lb) vs Francisco Barrio (72,9 kg/161 lb)
- 68,5 kg/151 lb: Sebastian Rajewski (68,4 kg/151 lb) vs Filip Pejić (68,3 kg/151 lb)
- 65,8 kg/145 lb: Daniel Torres (66,3 kg/146 lb) vs Max Coga (66,0 kg/145 lb)
- 65,8 kg/145 lb: Robert Ruchała (66,2 kg/146 lb) vs Michał Domin (66,2 kg/146 lb)
Fortuna oficjalnym sponsorem KSW
Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie, lider wśród bukmacherów w Polsce oraz Federacja KSW, jedna z największych organizacji MMA na świecie, podjęły decyzję o rozpoczęciu współpracy. Podpisany dziś 2-letni kontrakt obejmuje wszystkie gale KSW zaplanowane na 2020 i 2021 rok.
Nie masz jeszcze konta w zakładach bukmacherskich efortuna.pl? Zarejestruj się klikając TUTAJ i odbierz darmowe 20 PLN w postaci freebeta.
Już od gali 53 logo Fortuny było widoczne przy wydarzeniach organizowanych przez Federację KSW. Bukmacher przygotował dla miłośników MMA liczne promocje, konkursy oraz zakłady specjalne, które będzie można znaleźć w oficjalnych kanałach Fortuny
i federacji.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).