Silesion.PL

serwis informacyjny

Wyjątkowe atrakcje na IEM Expo podczas Intel Extreme Masters Katowice 2025

Spodek i dach MCK Katowice

Już dziś rusza 13. edycja legendarnego turnieju Intel® Extreme Masters Katowice, a wraz z nią dostępna bezpłatnie strefa IEM Expo. Na wszystkich odwiedzających czeka moc atrakcji, z których będzie można skorzystać w Międzynarodowym Centrum Kongresowym (MCK) w dniach 7-9 lutego.

Intel® Extreme Masters (IEM) Katowice to jedno z najważniejszych wydarzeń esportowych na świecie. Podczas otwartych dla publiczności finałów, sześć topowych drużyn zmierzy się w emocjonujących rozgrywkach w Counter-Strike 2 przed zgromadzonymi w Spodku fanami. Gracze zawalczą o prestiżowy puchar IEM Katowice, a także nagrody pieniężne z puli o łącznej wartości 1,250,000$. Zwycięska drużyna zyska również tytuł przybliżający do zwycięstwa w wyścigu Intel® Grand Slam V o 1,000,000$.

Oprócz fascynujących rozgrywek, na miłośników gier i nowych technologii czekają darmowe targi IEM Expo. Osoby odwiedzające stoiska partnerów mogą wziąć udział w licznych konkursach z nagrodami, amatorskich turniejach, spotkać swoich ulubionych influencerów i streamerów czy poznać najnowocześniejsze technologie, a także sprzęt gamingowy.

Atrakcje na IEM Expo

IEM Expo, czyli targi towarzyszące turniejowi IEM Katowice, trwają przez wszystkie dni rozgrywania finałów. Drzwi MCK każdego dnia otwierają się dla fanów cyfrowej rozrywki i nowych technologii o godzinie 10:00. Każdego dnia, przez całe 10 godzin (do godziny 20:00) odwiedzający mogą korzystać z przewidzianych dla nich atrakcji. Wejście na IEM Expo nie wymaga posiadania biletu i jest całkowicie bezpłatne.

Poniżej przedstawiamy część przewidzianych atrakcji:

  • * Na stoisku Intel® fani mogą wypróbować najnowsze gry i sprzęt, wziąć udział w zajęciach oraz zdobyć podpisy swoich idoli. Nie zabraknie także topowego sprzętu Acer oraz akcesoriów gamingowych tej marki.
  • * Na stoisku Superbet goście będą mogli zagrać w rzutki i zawalczyć o cenne nagrody, zrelaksować się i pograć w FC25 w strefie “chill zone” czy zmierzyć się w pojedynkach 1 na 1 przy stołach subsoccer.
  • * Strefa Joystick to miejsce, w którym dostępna będzie szeroka oferta retro grania, ubrań dla graczy, konsol, kolekcjonerskich wydań gier i wiele innych unikatowych akcesoriów związanych z szeroko rozumianą kulturą gamingową. Na odwiedzających czeka także największy wybór oficjalnie licencjonowanych pluszaków.
  • * Na stoisku AceGear.pl odwiedzający będą mogli przetestować sprzęt gamingowy takich marek jak ESPTiger, Endgame Gear, Odin Gaming czy Luminkey oraz zobaczyć premierowo najnowszy komputer produkcji organizacji esportowej Zero Tenacity. Goście będą też mogli wziąć udział w challengach 1 na 1 przeciwko popularnym streamerom, takim jak Dawid “Szalony” Pakosz, Natan Zgorzyk, Łukasz “Puki Style” Zygmunciak czy Paweł “innocent” Mocek, z którymi zostały również przewidziane sesje meet&greet.
  • * Firma HATOR zaprezentuje swoje najnowsze produkty, w tym słuchawki, a także klawiatury i myszy dla graczy. Na stoisku marki pojawią się znane postacie ze świata technologii, takie jak Grzegorz Rycko i Hyper, którzy opowiedzą o innowacjach. Dodatkowo, fani będą mogli spotkać członków teamu Monte i skorzystać z atrakcyjnych ofert produktowych.
  • * Strefa GAME ZONE RTV Euro AGD oferuje szereg atrakcji, w tym konkursy i turnieje gamingowe, rozgrywki na PC w strefie FREE2PLAY oraz strefę stylizacji z profesjonalnym barberem. Uczestnicy mogą liczyć na karty podarunkowe, ekskluzywne gadżety gamingowe i Mystery Boxy. Dodatkowo, odbędą się spotkania z gwiazdami esportu, Pashą i Fusialką, a także Watching Party z finałami IEM Katowice 2025. W GAME ZONE odbędą się też premiery gier i nowości produktowych.
  • * Na stoisku Lexar będzie można wziąć udział w turniejach League of Legends i FC25, sprawdzić umiejętności na symulatorach jazdy oraz przetestować refleks w minigrze “Zatrzymaj stoper na 10:00”. Dostępna będzie również strefa FREE2PLAY, zorganizowana wspólnie z Media Expert, dla osób chcących grać na najnowszym sprzęcie. Fani retro gamingu będą mogli skorzystać z automatów arcade z kultowymi tytułami. Na odwiedzających czekają również quizy z nagrodami oraz pamiątkowe zdjęcia na specjalnej ściance.
  • * W strefie mBanku gracze będą mogli sprawdzić swoje umiejętności w różnorodnych wyzwaniach, takich jak turnieje EA FC, CS 2 i F1 simulator. Na miejscu czekać będą znani gamingowi influencerzy, Alvin, PAGO i Rybson, a odwiedzający będą mogli wykonać questy z tablicy zadań, brać udział w quizach, konkursach czy pograć w ulubione gry. Dodatkowo, w strefie będzie można założyć konto dla gracza i zdobyć atrakcyjne bonusy oraz nagrody.
  • * Strefa Nintendo to prawdziwa gratka dla fanów gamingu, którzy mają ochotę przetestować tytuły tej kultowej już marki. Czekają na nich Donkey Kong Country Returns HD, Nintendo Switch Sports, Splatoon 3 Super Mario Bros. Wonder czy Super Mario Party Jamboree. Przewidziane są także konkursy z nagrodami.
  • * Na stoisku Farming Simulator odwiedzający IEM Expo będą mogli zagrać w Farming Simulator 25 na stacjach gamingowych i poczuć klimat wirtualnego rolnictwa. Na odwiedzających stoisko czekają także gadżety.
  • * KFC przygotowało dla odwiedzających IEM Expo wyjątkową atrakcję – tor przeszkód KFC Challenge. Ten imponujący dmuchaniec, składający się z kilku etapów, zapewnia niezapomniane emocje i świetną zabawę. Uczestnicy będą mieli okazję zmierzyć się z różnorodnymi przeszkodami, takimi jak tunele, ścianki wspinaczkowe i zjeżdżalnie, aby dotrzeć do mety. KFC przewidziało szereg nagród dla uczestników wyścigu.
  • * Na stoisku marki Doritos odwiedzający będą mogli zagrać w kultowe gry retro oraz w EA FC czy Fortnite na specjalnej mapie. Nie zabraknie także Dortios Nacho, strefy chill, w której będzie można odpocząć i naładować telefon, a także konkursów z nagrodami.
  • * Marka L’Oréal Paris przygotowała dla odwiedzających strefę Boost Yourself, gdzie będą mogli odkryć formuły, które zapewnią widoczne rezultaty w pielęgnacji ciała i włosów, jak i sprawdzić się na torze Formuły 1 dzięki symulatorom. Na zwycięzcę wyścigu czeka atrakcyjna nagroda. Na stoisku znalazło się miejsce na PIT STOP, na którym ekipa barberów zadba o skórę, brodę i włosy z kosmetykami L’Oréal Paris Elseve Hyaluron Pure i Men Expert. W strefie nie zabraknie także aktywności z udziałem gości specjalnych – influencerami Pago, Patrykiem Krutyjem oraz Kamykiem. Przewidziano także miejsce do odpoczynku, czyli strefę chill, a także wiele innych konkursów, quizów i aktywności.

Na odwiedzających czekają również pełne atrakcji strefy takich marek, jak Vichy, Point Games, Redbull czy x-kom, Omen i HyperX.

Watch Party z Eską w Audytorium MCK

Kibice i miłośnicy esportowych emocji, którzy nie posiadają biletów na IEM Katowice 2025, mogą wziąć udział w ESKA Watch Party. Odbędzie się ono w Audytorium MCK, gdzie emitowana będzie polska transmisja z wydarzenia. ESKA umili oglądającym czas między pojedynkami drużyn muzyką, konkursami oraz innymi atrakcjami.

Minimalny wiek, aby wziąć udział w aktywnościach w trakcie IEM Expo i IEM 2025 to 16+. Osoby od 13 do 15 roku życia potrzebują pisemnej zgody opiekunów, zaś między 4. a 13. rokiem życia – muszą być pod ich opieką. Wydarzenie nie jest odpowiednie dla dzieci poniżej lat 3 lat.

O ESL FACEIT Group

ESL FACEIT Group to wiodąca firma zajmująca się grami skupionymi na rywalizacji i esportem. W EFG tworzymy światy poza rozgrywką, gdzie gracze i fani stają się społecznością. Firma jest zbudowana na wielkim dziedzictwie znanych na całym świecie marek ESL, FACEIT, DreamHack i DreamHack Sports Games. Wykorzystuje to dziedzictwo, aby dalej wprowadzać innowacyjne ekosystemy dla globalnych społeczności graczy, fanów oraz twórców wokół gier, które kochają. Współpracując z naszymi partnerami – deweloperami, wydawcami i markami – EFG posiada niezrównane portfolio wydarzeń na żywo, cyfrowych platform oraz narzędzi deweloperskich, które docierają do milionów graczy na całym świecie. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.eslfaceitgroup.com.

Jesteśmy na  Google News. Dołącz do nas i śledź  Silesion.pl  codziennie. Obserwuj Silesion.pl!


Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2025