Silesion.PL

serwis informacyjny

Wszyscy są na Supersocial! Nowa kampania Superbet.

Wszyscy są na Supersocial! Nowa kampania Superbet

Jerzego Dudka i Sławomira Peszko łączy nie tylko udana kariera sportowa, ale także udział w wielu produkcjach reklamowych marki Superbet. Byli Reprezentacji Polski, a aktualnie ambasadorzy marki bukmacherskiej łączą siły i aktorskie umiejętności, aby promować Supersocial — platformę społecznościową do dzielenia się przewidywaniami wyników sportowych.

Piłkarze zagrali w pełnych humoru spotach wideo, wyprodukowanych na potrzeby kampanii. Najważniejszym zadaniem jest zwiększenie świadomości Supersocial. Na platformie społecznościowej w aplikacji mobilnej Superbet można publikować swoje przewidywania zdarzeń sportowych, dzielić się spostrzeżeniami ze znajomymi oraz komentować typy ekspertów, w tym także Dudka i Peszki. To unikalne na polskim rynku zakładów sportowych rozwiązanie. Podczas randki, rozmowy o pracę, czy wizyty na siłowni — fabuła spotów w zabawny sposób pokazuje, że na Supersocial warto być. Właściwie wszyscy zainteresowani sportem już tam są, a ostatnim nieświadomym jednostkom może być odrobinę wstyd.

title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen>

Kampania podzielona będzie na dwa etapy. Pierwszy etap ma zwiększyć świadomość grupy docelowej kibiców sportowych, a drugi wskaże konkretne benefity najlepszej na rynku zakładów aplikacji mobilnej w Polsce, wielokrotnie nagradzanej przez branżowych ekspertów.

“Rotacja kontentu wideo w naszych kampaniach powoduje, że gracze korzystający z platformy zakładów sportowych Superbet, a także odbiorcy naszych treści nie mogą się nudzić. Kampania Supersocial jest szczególna, ponieważ komunikuje wartość dodaną, nie zaś sam produkt czy ofertę bukmacherską. Zamiast opowiadać o możliwości wygranych, komunikujemy do naszej społeczności “pogadajmy, będzie super!”, na pełnym luzie, który daje nam drużyna wieloletnich już ambasadorów marki.” – mówi Adam Lamentowicz, Prezes Superbet Polska.

W kanałach digital i mediach społecznościowych wykorzystane zostaną materiały o długości 30, 15 i 6 sekund. Za kreację kampanii odpowiada agencja Molecular Creative (dawniej BBDO Warszawa), a produkcją spotów zajęło się Papaya Films, na czele z reżyserią Filipa Bartczaka. Ze strony Superbet projekt prowadzi Katarzyna Cegiełka

Specjalna oferta SUPERBET dla naszych czytelników:

Sprawdz Oferte

Darmowy zakład w wysokości 34 PLN – zarejestruj konto Superbecie z kodem LEGBUK , wpłacić pierwszy depozyt (minimalnie 50 zł), a otrzymasz dodatkowo od bukmachera 34 zł za darmo na zakłady bukmacherskie. Co więcej, czeka na Ciebie bonus od pierwszej wpłaty 200 PLN a jeśli swój pierwszy tydzień zakończysz na minusie, otrzymasz zwrot w postaci Cashbacku do 3500 PLN

SUPERBET POSIADA ZEZWOLENIE NA ZAKŁADY. HAZARD WIĄŻE SIĘ Z RYZYKIEM, A UDZIAŁ W NIELEGALNYCH GRACH JEST KARALNY. DOZWOLONE DLA OSÓB POWYŻEJ 18 ROKU ŻYCIA

Superbet zakłady bukmacherskie Sp. z o.o., z siedzibą: ul. 73 Pułku Piechoty 7A, 40-496 Katowice, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy Katowice – Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000666114, Regon: 366704393, NIP: 9542775133, Decyzja nr. PS4.6831.5.2019 wydana w dniu 18.10.2019r.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2024