Wrześniowa edycja Joy Ride 2021 znów ze wsparciem Kärcher, czyli „tyle błota w życiu nie widziałem”
Joy Ride to marka sama w sobie. Impreza, która od wielu lat przyciąga młodych zapaleńców wyczynowej jazdy na rowerze. W miniony weekend 17-19 września tradycyjnie na stoku podhalańskiej Harendy odbyły się zmagania fanatyków dwóch kółek. Pogoda nie rozpieszczała uczestników, lecz wsparciem okazała się firma Kärcher – od lat związana z imprezą jako jej sponsor i sponsor tytularny jednej z konkurencji „Kärcher Dual Slalom”. Ulewny deszcz i jesienna aura to przepis na jedno: ogromne ilości błota. Na szczęście Karcher wsparł zawodników w walce z pogodą. Na miejscu pracowały niezawodne urządzenia wysokociśnieniowe niemieckiego producenta. A było co czyścić… Ubłocone rowery, dzięki czyszczeniu myjkami ciśnieniowymi w mgnieniu oka były jak nowe i ich właściciele mogli dalej ścigać się w strugach deszczu.
Firma Kärcher jako sponsor imprezy jest także sponsorem tytularnym jednej z konkurencji. Jest to Kärcher Dual Slalom. Konkurencja polegająca na równoczesnym przejeździe dwóch zawodników między blisko siebie rozstawionymi chorągiewkami.
Doskonała atmosfera imprezy przeszła już do legendy. Nie inaczej było i tym razem. Pogoda nie popsuła humorów uczestników ani widzów. W specjalnie przygotowanym mobilnym centrum czyszczącym niestrudzenie pracowały urządzenia ciśnieniowe sygnowane znanym żółto – czarnym logotypem – Kärcher.
Firma wspierając imprezę od lat widzi jej ogromny potencjał i pozytywny wpływ na kształtowanie osobowości młodych ludzi, który są aktywni, kochają sport i dobrze się przy tym bawią. Emocji nie brakowało i tym razem. Emocjonujące przejazdy na bardzo wymagającym, mokrym podłożu zachwycały widzów. Znalazł się też czas na integrację uczestników i wymianę doświadczeń.
Patrząc na to jak impreza ta rozwija się z roku na rok i jak pozytywnie zakręconych ludzi przyciąga – Kärcher z pewnością będzie nadal służył zawodnikom wsparciem w realizacji ich pasji.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).