Why do we love football?
8 marca obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Kobiet. W związku z tym Wisła Płock we współpracy z Shark Agency przygotowała specjalny spot „Why do we love football?”. W akcję zaangażowało się 14 zespołów z całego świata.
Celem filmu jest przybliżenie kibicom kobiecego futbolu oraz wzbudzenie zainteresowania tą dyscypliną sportu. Zawodniczki dokonują wszelkich starań na treningach, aby poprawiać swoje piłkarskie umiejętności. Mecze obfitują w wiele sportowych emocji, a podczas rozgrywek występuje walka oraz chęć zwycięstwa. Jednak nie jest to wystarczające do zdobycia większego zainteresowania. Dlaczego tak się dzieje? Dzięki międzynarodowej współpracy pokazujemy, co jednoczy wszystkie zawodniczki – miłość do piłki nożnej. Za co, tak naprawdę ją kochają?
– Kocham piłkę za zastrzyk adrenaliny, rozrywki, motylki w brzuchu przed meczami – powiedziała Klaudia Łyzińska z Wisły Płock. – Kocham grać z moimi wspaniałymi przyjaciółmi, rozwijać swoje umiejętności, chwytać najlepsze chwile i wspomnienia – dodała między innymi Saki Kushiyama z japońskiego klubu Lazo Apego.
Zachęcamy do obejrzenia filmu i lepszego poznania kobiecego świata piłki.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).