„We are back” – kampania billboardowa Legii na ulicach Moskwy
Legia Warszawa w środę rozpoczyna grę w fazie grupowej Ligi Europy UEFA 2021/2022. Z okazji powrotu do prestiżowego grona uczestników europejskich pucharów, największy polski klub inauguruje kampanię „We are back”. Wielkoformatowe, elektroniczne billboardy z grafiką przedstawiającą kluczowych piłkarzy Mistrza Polski i hasłem kampanii, umieszczono na elewacji centrum handlowego i centrum biznesowego znajdujących się przy wielkich arteriach komunikacyjnych Moskwy.
W stolicy Rosji, gdzie legioniści rozegrają pierwszy mecz w fazie grupowej (środa, godz. 16:30), kampania „We are back” jest widoczna w centrum handlowym Horosho przy ul. Koroszewskiej i na Varshavska Sky Business Center przy ul. Warszawskiej. Obie lokalizacje znajdują się w komercyjnych centrach Moskwy i codziennie są odwiedzone przez tysiące osób.
W ramach kampanii „We are back” klub planuje kolejne niestandardowe aktywności przy okazji następnych meczów (rywalami legionistów będą również angielskie Leicester City i włoskie SSC Napoli).
Fot. Mateusz Kostrzewa / Legia.com
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).