Wakacyjny bilet rodzinny Kolei Śląskich przyciągnął tysiące pasażerów

Blisko 3 tysiące pasażerów skorzystało latem z biletu rodzinnego Kolei Śląskich za 10 zł. Najczęściej wybierano podróże w kierunku Beskidów, a największym zainteresowaniem cieszyły się połączenia z Katowic do Wisły, Bielska-Białej i Ustronia. Promocyjna oferta obowiązywała od 27 czerwca do 29 sierpnia i była dostępna wyłącznie w aplikacji Kaeska.
Tanie podróże w rodzinnym gronie
W ramach promocji rodzice i opiekunowie dzieci do 16. roku życia mogli kupić bilet za 10 zł. Oferta obowiązywała w dni robocze i przewidywała możliwość podróży dla maksymalnie dwóch dorosłych z co najmniej jednym dzieckiem.
Z promocji skorzystało łącznie blisko 3 tysiące osób. Największym zainteresowaniem cieszyły się trasy prowadzące w Beskidy, które od lat są jednym z najchętniej odwiedzanych regionów turystycznych w województwie śląskim.
Najczęściej wybierane kierunki
Z danych Kolei Śląskich wynika, że wśród najpopularniejszych połączeń znalazły się:
- Katowice – Wisła Uzdrowisko (147 biletów),
- Katowice – Bielsko-Biała (115 biletów),
- Katowice – Ustroń (100 biletów).
Według przedstawicieli spółki, pociągi stały się wygodnym środkiem transportu dla osób, które wybierały piesze wędrówki, rowerowe wypady lub krótkie wycieczki w góry. – Kolej w naszym regionie doskonale wpisuje się w aktywny styl życia. To komfortowy sposób, by dotrzeć w góry i połączyć przejazd z pieszą lub rowerową wycieczką. Cieszy nas, że tak wiele rodzin postawiło na wspólne podróże Kolejami Śląskimi – podkreśla Tomasz Niedziela, wiceprezes Kolei Śląskich ds. handlowych.
Popularność aplikacji Kaeska
Promocja była dostępna wyłącznie w aplikacji Kaeska, która od momentu uruchomienia dynamicznie zyskuje nowych użytkowników. W sierpniu sprzedano w niej 72,7 tys. biletów, co jest wynikiem zbliżonym do rekordowego czerwca. Od startu aplikacji pasażerowie kupili już ponad 498 tys. biletów, a półmilionowy zakup spodziewany jest w najbliższych dniach.
Aplikację pobrano ponad 72 tys. razy, a aktywnych kont jest blisko 50 tys. Według Kolei Śląskich narzędzie nie służy już wyłącznie do zakupu biletów. – Kaeska to dziś znacznie więcej niż aplikacja do sprzedaży biletów. Można w niej planować trasy, sprawdzać frekwencję w pociągach, generować faktury, a także korzystać z subskrypcji biletów okresowych – wyjaśnia Bartłomiej Wnuk, rzecznik Kolei Śląskich.
Zniżki i dodatkowe funkcje
Pasażerowie korzystający z aplikacji mają dostęp do stałej 10-procentowej zniżki na bilety jednorazowe, miesięczne oraz wybrane oferty specjalne. Dzięki temu Kaeska stała się narzędziem, które pozwala nie tylko obniżyć koszty podróży, ale także uprościć proces planowania wyjazdów.
Aplikacja jest dostępna bezpłatnie w Google Play i App Store, a liczba pobrań rośnie wraz z kolejnymi akcjami promocyjnymi Kolei Śląskich.
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Silesion.pl codziennie. Obserwuj Silesion.pl!
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).
Dodaj komentarz