ORLEN podsumował pierwszy miesiąc promocji „Epickie Weekendy”. Z danych koncernu wynika, że liczba aktywowanych kuponów wzrosła o ponad 20 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Również sprzedaż paliwa objętego rabatem znacząco się zwiększyła. Promocja potrwa do końca sierpnia, a jej zasady pozostają niezmienne.
Wakacyjna akcja rabatowa ORLEN rozpoczęła się 27 czerwca. Promocja skierowana jest do użytkowników aplikacji ORLEN VITAY i obejmuje wszystkie stacje paliw należące do koncernu. Klienci, którzy w piątki, soboty i niedziele dokonają zakupów o wartości minimum 5 zł w części sklepowo-gastronomicznej, mogą zatankować paliwo z rabatem sięgającym 40 groszy na litrze.
Zniżka dotyczy paliw EFECTA i VERVA, a maksymalna ilość objęta promocją to 50 litrów w ramach jednej transakcji. Jeśli klient nie zdecyduje się na zakupy, obowiązuje niższy rabat – 25 groszy na litrze. Kupony dostępne są bezpośrednio w aplikacji mobilnej.
Dane udostępnione przez ORLEN wskazują, że już w pierwszym miesiącu promocji liczba wykorzystanych kuponów wzrosła o ponad 20 proc. względem poprzedniego roku. Analogiczny przyrost zanotowano w przypadku sprzedaży paliwa w obniżonej cenie. Oznacza to, że akcja trafia do coraz większej grupy klientów, którzy decydują się na korzystanie z oferty.
Znaczący wpływ na ten wynik miała rosnąca liczba pobrań aplikacji ORLEN VITAY. W porównaniu z czerwcem 2025 roku, liczba nowych użytkowników zwiększyła się aż o 150 proc. Aplikacja odgrywa kluczową rolę w organizacji promocji, umożliwiając szybki dostęp do kuponów i śledzenie aktywności w programie lojalnościowym.
Piotr Suchodolski, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu Komercyjnego ORLEN, podkreśla, że wzrost popularności aplikacji to efekt długofalowej strategii. Program lojalnościowy VITAY działa już od 24 lat i cały czas ulega rozbudowie. Oprócz podstawowych funkcji, aplikacja oferuje m.in.:
W aplikacji dostępna jest również funkcja zbierania pieczątek za zakupioną kawę, które można wymienić na punkty VITAY. Aplikacja dostępna jest w App Store oraz Google Play.
Letnia promocja potrwa do 31 sierpnia, do godziny 23:59. Wszystkie kupony aktywowane w ramach „Epickich Weekendów” obowiązują w weekendy i można z nich korzystać zarówno podczas podróży, jak i przy codziennym tankowaniu. Zasady akcji nie ulegają zmianie, a szczegółowy regulamin promocji dostępny jest na stronie www.vitay.pl/wakacje.
Z danych udostępnionych przez koncern wynika, że zainteresowanie rośnie z tygodnia na tydzień. ORLEN nie zapowiada modyfikacji oferty, ale utrzymuje aktywny kontakt z użytkownikami aplikacji i analizuje ich potrzeby. To może oznaczać dalszy rozwój usług cyfrowych powiązanych z programem lojalnościowym.
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Silesion.pl codziennie. Obserwuj Silesion.pl!
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).
W piątkowy wieczór w centrum Katowic doszło do niebezpiecznej sytuacji z udziałem 34-letniego obywatela Belgii,…
W nocy z 1 na 2 sierpnia 2025 roku, około godziny 1:20, doszło do rozległego…
Fortuna wprowadziła nową edycję znanej akcji promocyjnej „Wybierz sobie bonus”, w której użytkownicy mają możliwość…
W ramach projektu ZORZA zrealizowano wspólny występ Dawida Podsiadły i Artura Rojka, którzy wykonali utwór…
W drugiej połowie sierpnia 2025 roku kierowcy zyskają dostęp do kolejnego odcinka drogi ekspresowej S1.…
Policjanci z Chorzowa zatrzymali mężczyznę poruszającego się hulajnogą elektryczną z prędkością niemal 40 km/h. To…