Tyskie postawi piwo Hiszpanom, jeśli przegrają z Polską w sobotę
“Stawiamy Tyskie! Jeśli wygra Polska. A na TY przechodzimy niezależnie od wyniku” – z takim hasłem pojawiła się na telebimie w Sewilli animacja reklamowa Tyskiego, gdzie reprezentacja Polski zagra mecz z Hiszpanią.
Przed pierwszym spotkaniem na EURO 2020 reprezentacji Polski ze Słowacją (1:2) Tyskie zachęcało Słowaków do „przejścia na Ty” hasłem „Największy polski poeta to Słowacki”. W zeszłym tygodniu Tyskie zachęcało Irlandczyków do kibicowania Polakom w meczu ze Słowacją haslem “Grab a Tyskie beer and help us cheer!”
– Chociaż w Tyskim wierzymy, że na ty warto przejść niezależnie od wyniku, bardzo mocno trzymamy kciuki za biało-czerwonych. Zdecydowaliśmy się zaprosić kibiców hiszpańskich na piwo w geście pojednania, po ewentualnej porażce. Takie działanie wpisuje się w kampanię „Jesteśmy mistrzami Europy w przechodzeniu na ty”. Chcielibyśmy móc zrealizować tę obietnicę i mam nadzieję, że nasza reprezentacja nam to umożliwi – mówi o akcji Paweł Drubkowski, brand manager marki Tyskie w Kompanii Piwowarskiej.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).