Superbet wybrany czołowym sponsorem polskiego sportu! Prestiżowa nagroda w rękach bukmachera
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko sprawiło, że na III Gali Sport Biznes Polska eksperci z branży wybrali Superbet najlepszym Sponsorem Sportu w 2023 roku!
– Od samego początku naszej obecności na polskim rynku przywiązujemy dużą wagę do sponsoringów. Chcemy wspierać polski sport i budować jego siłę, jednocześnie zwiększając rozpoznawalność naszej marki i jej postrzeganie jako nowoczesnej, a także działającej nie tylko z rozmachem, ale też z głową na rzecz rozwoju wspieranych przez nas dyscyplin. Nagroda dla najlepszego sponsora polskiego sportu jest dla nas wielkim powodem do dumy, szczególnie kiedy w gronie finalistów były obok nas tak zaangażowane i mocno osadzone na rynku brandy jak Polkomtel czy Enea – mówi Łukasz Seweryniak, CEO Superbet Polska.
Jury złożone z ekspertów biznesu sportowego doceniło szerokie zaangażowanie marki w sponsoring polskiego sportu, ale również nieschematyczne podejście zarówno do budowy zdywersyfikowanego portfolio, jak i aktywacji partnerstw.
– Wierzymy w budowanie trwałej, pozytywnej więzi ze sponsorowanymi organizacjami, ale też z kibicami „naszych” klubów. Do każdej współpracy podchodzimy kompleksowo, angażując do wspólnych działań nie tylko przedstawicieli naszych partnerów, ale też fanów. Sztandarowym przykładem takiej synergii jest akcja #RAZEM, o której szerzej opowiedzieliśmy wspólnie z Wiktorem Bednarkiem z Lecha Poznań podczas Kongresu Sport Biznes Polska – podkreśla Bartosz Malaka, Head of Marketing – Sponsorships & Partnerships w Superbet Polska.
Działania na różnych polach
W panelu prezentującym case study sponsoringu Lecha przez Superbet podkreślano rolę budowania zaangażowania kibiców poprzez akcję #RAZEM, opierającą się o przekazywanie przez bukmachera części środków wpłaconych przez fanów Kolejorza na klubową akademię, która jest jednym z fundamentów szkolenia młodych piłkarzy w Polsce. To kluczowy element strategicznego sponsoringu Lecha, aczkolwiek współpraca jest przełomowa na wielu polach – wystarczy wspomnieć wykorzystanie real time brandingu na ekranach led podczas domowych spotkań poznańskiego zespołu, trójstronne (sponsor-klub-kibice) zaangażowanie w obchody rocznicy Powstania Wielkopolskiego czy też akcję w ramach której Superbet „odpicowuje” kibicom stare tatuaże.
– Nasze zaangażowanie w sponsoringi to jednak nie tylko Lech, nie tylko piłka nożna. Już w dniach 8-12 maja zapraszamy do warszawskiego Centrum POLIN na największy turniej w szachach szybkich i błyskawicznych Superbet Rapid & Blitz Poland 2024. Z kolei już w czerwcu w Arenie Gliwice czeka nas kluczowe wydarzenie w darcie, turniej Superbet Poland Darts Masters, który w zeszłym roku sprawił, że warszawski Torwar pękał w szwach. Nasza strategia sponsoringowa to nie tylko działanie w obrębie tych dyscyplin, na które przyjmujemy najwięcej zakładów, ale też popularyzowanie sportów mających duży potencjał rozwoju – opowiada Katarzyna Gawlik, członkini zarządu Superbet Polska.
Rozrywka i analiza danych
Kongres Sport Biznes Polska obfitował w wydarzenia ważne z punktu widzenia marki Superbet. Oprócz zaszczytu otrzymania statuetki dla najlepszego sponsora polskiego sportu i możliwości podzielenia się analizą case study ze współpracy z Lechem Poznań, przedstawiciele bukmachera odegrali ważną role w dyskusji o rozwoju branży w Polsce. Ariel Moskała, Head of Operations, uczestniczył w panelu dyskusyjnym dotyczącym metamorfozy zakładów sportowych i wpływu grywalizacji, streamingu i statystyk na polski rynek. – Mocno wierzymy w rozwój gier free to play. Stawiamy na Supergame, w którym wystarczy za darmo wytypować kilka zdarzeń, żeby powalczyć o pulę sięgającą czasem ponad 100 000 złotych czy Superspin, pozwalający graczom codziennie sięgać po dodatkowe bonusy. Mamy ambicje, aby stać się globalnym graczem nie tylko w branży zakładów bukmacherskich, ale w szeroko pojętej sportowej rozrywce, chcąc zapewniać naszym graczom możliwie kompleksową zabawę wokół wydarzeń sportowych – mówi.
Również podczas samego kongresu Sport Biznes Polska Superbet postawił na dostarczenie jego uczestnikom dobrej zabawy. Nawiązując do swojej nowej kampanii marketingowej SuperElevator, marka zorganizowała specjalną strefę dla uczestników wydarzenia, w której mogli sprawdzić się w podbijaniu piłki w… windzie.
Superbet w plebiscycie Sport Biznes Polska otrzymał również nominacje w kategoriach „Projekt Sponsoringowy”, „Kampania Marketingowa” i „Wydarzenie Sportowe”. Za sponsoring Lecha Poznań bukmacher był finalistą w pierwszej z wymienionych kategorii, a za księżycową kampanię „Supermoon” zakwalifikował się do finału w drugiej.
– To był dla nas bardzo udany kongres i gala, które niejako zwieńczyły niezwykle dobry rok 2023, który pozwolił nam stać się wiceliderem polskiego rynku bukmacherskiego online. Teraz jednak przed nami kolejne wyzwania, będziemy starać się robić następne kroki w rozwoju, przekonując do siebie kolejnych pasjonatów sportu. To ekscytujące wyzwanie – uśmiecha się Łukasz Seweryniak.
Specjalna oferta SUPERBET dla naszych czytelników:
Darmowy freebet w wysokości 35 PLN – zarejestruj konto w Superbecie z kodem LEGBUK, dokonaj pierwszego depozytu (minimalnie 50 zł), a otrzymasz dodatkowo od bukmachera freebet 34 zł za darmo na zakłady bukmacherskie. Co więcej, czeka na Ciebie freebet od pierwszej wpłaty 200 PLN a jeśli swój pierwszy tydzień zakończysz na minusie, otrzymasz zwrot w postaci Freebet Cashbacku do 3500 PLN
***
O SUPERBET
Grupa Superbet to globalny operator zakładów bukmacherskich i gier on-line charakteryzujący się wysoką dynamiką wzrostu i szybkim rozwojem. Globalnie grupa zatrudnia ponad 5 tysięcy osób, prowadząc działalność bukmacherską w Rumunii, Polsce, Brazylii, Belgii i Serbii. Na rynku polskim jest obecna od 2018 roku jako marka Superbet. Od 2020 roku oferuje zakłady on-line w aplikacji mobilnej oraz na stronie superbet.pl. Na koniec 2023 roku Superbet miał blisko 22% udziału w polskim rynku bukmacherskim online i był wiceliderem bukmacherskiego rynku online w naszym kraju.
Superbet od początku działalności na naszym rynku prężnie wspiera polski sport. Od 1 lipca 2023 roku został sponsorem strategicznym Lecha Poznań oraz jego Akademii. To jedna z największych umów partnerskich w polskiej piłce klubowej i pierwsza w takiej formule. W Ekstraklasie sponsoruje też Górnika Zabrze, a w niższych ligach GKS Tychy i Stomil Olsztyn. Bukmacher jest również sponsorem reprezentacji Polski w skokach narciarskich oraz największego turnieju szachowego – Superbet Rapid&Blitz – oraz w darcie – Superbet Poland Darts Masters.
SUPERBET POSIADA ZEZWOLENIE NA ZAKŁADY. HAZARD WIĄŻE SIĘ Z RYZYKIEM, A UDZIAŁ W NIELEGALNYCH GRACH JEST KARALNY. DOZWOLONE DLA OSÓB POWYŻEJ 18 ROKU ŻYCIA
Superbet zakłady bukmacherskie Sp. z o.o., z siedzibą: ul. 73 Pułku Piechoty 7A, 40-496 Katowice, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy Katowice – Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000666114, Regon: 366704393, NIP: 9542775133, Decyzja nr. PS4.6831.5.2019 wydana w dniu 18.10.2019r
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).