Silesion.PL

serwis informacyjny

Superbet rusza z nową kampanią reklamową. “Mam te ligi rozkminione!” – mówi Sławomir Peszko.

Mam Te Ligi Rozkminione Mowi Slawomir Peszko Jezry Dudek I Mateusz Borek

Mam te ligi rozkminione! – mówi w najnowszym spocie reklamowym bukmachera Superbet ambasador marki Sławomir Peszko, odnosząc się do obstawiania rozgrywek piłkarskich w niższych ligach w Polsce. Superbet może się pochwalić najszerszą ofertą prematch i live na III oraz IV ligę i wokół tego zbudował oryginalną kampanię, w której nie zabrakło nawet… sterowca.

Nowy spot to historia dwóch ambasadorów Superbet – Jerzego Dudka i Sławomira Peszki – którzy wspólnie lądują na trybunach w… Kraśniku. Tam delektują się futbolem najbliższym sercu kibica, tym lokalnym, gdzie fani mogą dopingować „chłopaków z sąsiedztwa”. Korzystając z szerokiej oferty zakładów na niższe ligi, mogą skutecznie obstawiać mecz na żywo w Superbet, korzystając ze swoich obserwacji. Klimatyczny klip realizowany przez agencję Key Story był kręcony na stadionie – i przy dużym wsparciu – czwartoligowej Stali Kraśnik, a dialogi ambasadorów do złudzenia przypominają te, jakie wielu kibiców, właściwie na każdym małym stadionie w naszym kraju, toczy regularnie przy okazji każdego spotkania. Już niebawem w ramach kampanii Superregio ukaże się również drugi spot, w którym do duetu ambasadorów dołączy Mateusz Borek

– W Superbet jesteśmy przede wszystkim fanami sportu i emocji, a te z znajdujemy nie tylko na wielkich stadionach, ale też na tych mniejszych, gdzie w gronie najbliższych znajomych możemy oglądać w akcji kolegów z osiedla czy znajomych ze szkoły. To dlatego pojawiamy się nie tylko na stadionach takich jak legendarna Maracana, ale też dbamy o lokalny, polski futbol w ramach Superregio. Chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów i dać im możliwość obstawiania tego, co jest im naprawdę bliskie. O tym właśnie opowiada nasza najnowsza kampania, przeznaczona do kanałów digital i social media – mówi Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu w Superbet Polska.

Marka Superbet od lat nie zapomina o zasadzie „myśl globalnie, działaj lokalnie”, budując sieć kilkudziesięciu klubów partnerskich z niższych lig w ramach programu Superregio. Kluczową częścią projektu jest też zapewnienie graczom najlepszej oferty zakładów na III oraz IV ligę. U tego bukmachera mogą obstawiać mecze nie tylko przed ich rozpoczęciem, ale też na żywo, dodając jeszcze więcej emocji do swoich wizyt na lokalnych stadionach.

Mam Te Ligi Rozkminione Mowi Slawomir Peszko Jerzy Dudek

– W naszym portfolio sponsoringowym nie brakuje wielkich marek, jak Lech Poznań, Górnik Zabrze, GKS Katowice czy Wisła Kraków, jesteśmy również dumnym sponsorem reprezentacji Polski w skokach narciarskich, ale patrzymy nie tylko na te największe stadiony i najpopularniejsze dyscypliny sportu. To dzięki marce Superbet fani mogą cieszyć się największymi w regionie turniejami w dart czy szachy, a za sprawą Superregio jesteśmy obecni wszędzie tam, gdzie serca sympatyków lokalnego futbolu biją mocniej. Dlatego też w najnowszej kampanii postanowiliśmy skupić się właśnie na naszej ofercie, bezapelacyjnie najlepszej na rynku, na rozgrywki III oraz IV ligi piłkarskiej. Dzięki naszym ambasadorom, którzy w naturalny sposób łączą doświadczenie z największych sportowych aren z pasją i miłością do lokalnego futbolu, jeszcze lepiej możemy połączyć naszą markę z kibicami – podkreśla Bartosz Malaka, Head of Marketing & Sponsoring w Superbet Polska i dodaje: – Stadiony lokalnych klubów to miejsce spotkań kibiców, którzy znają się od lat i przez długi czas, często siedząc niezmiennie na tym samym miejscu, wspierają swój zespół. Wiedzą o nim praktycznie wszystko, są wyposażeni w informacje, których pozazdrościłby im niejeden skaut, dlatego dajemy im możliwość dołożenia dodatkowej dawki emocji i postawienia na swój klub.

Mam Te Ligi Rozkminione Mowi Slawomir Peszko Jezry Dudek I Mateusz Borek Na Stadionie Trybunie

Po stronie Superbet za przygotowanie kampanii odpowiadała Katarzyna Gawlik, Bartosz Malaka oraz Paweł Kozioł, Senior Marketing Specialist. Po stronie Key Story w projekt zaangażowani byli: Mateusz Pleskacz (scenariusz i reżyseria), Jan Rajpolt (produkcja), Dawid Gut (DOP), Aleksandra Kalinowska (Postproduction Manager) oraz Jacek Nastał (Art Director / compositing).

Superbet wystartował z kampanią już teraz, w drugiej części rundy jesiennej, planując mocny relaunch na wiosnę. Wówczas, po wznowieniu piłkarskich rozgrywkach w niższych ligach po zimowej przerwie, planowane są liczne dodatkowe aktywacje na boiskach III i IV ligi w ramach projektu Superregio.

Specjalna oferta  SUPERBET  dla naszych czytelników:

Sprawdz Oferte

Darmowy freebet w wysokości 35 PLN – zarejestruj konto w  Superbecie  z kodem LEGBUK, dokonaj pierwszego depozytu (minimalnie 50 zł), a otrzymasz dodatkowo od bukmachera freebet 34 zł za darmo na zakłady bukmacherskie. Co więcej, czeka na Ciebie freebet od pierwszej wpłaty 200 PLN a jeśli swój pierwszy tydzień zakończysz na minusie, otrzymasz zwrot w postaci Freebet Cashbacku do 3500 PLN

***

O SUPERBET

Grupa Superbet to globalny operator zakładów bukmacherskich i gier on-line charakteryzujący się wysoką dynamiką wzrostu i szybkim rozwojem. Globalnie grupa zatrudnia ponad 5 tysięcy osób, prowadząc działalność bukmacherską w Rumunii, Polsce, Brazylii, Belgii i Serbii. Na rynku polskim jest obecna od 2018 roku jako marka Superbet. Od 2020 roku oferuje zakłady on-line w aplikacji mobilnej oraz na stronie

superbet.pl. Na koniec 2023 roku Superbet miał blisko 22% udziału w polskim rynku bukmacherskim online i był wiceliderem bukmacherskiego rynku online w naszym kraju.

Firma może się pochwalić nagrodami w plebiscycie NAGRODY BUKMACHERSKIE 2021, 2022 i 2023 w kategorii Najlepszy Bukmacher, Najlepsza Aplikacja Mobilna, Najlepsza Oferta Live, Najlepsza Oferta na Piłkę Nożną, Najlepszy Marketing i Nagroda Użytkowników, z których w ostatniej edycji plebiscytu aż 61% wybrało Superbet jako najlepszego bukmachera w Polsce.

Co sprawia, że gracze wybierają Superbet? Stałe promocje takie jak Superprzewaga czy Superbonus powodują, że graczom po prostu nie opłaca się grać gdzie indziej, a atrakcyjne nagrody w darmowych grach jak Supergame czy Superspin przyciągają do wspólnej zabawy również tych, którzy szukają innych sposobów na sportową rozrywkę. Gdy dodasz do tego wielokrotnie nagradzaną aplikację, w której możesz oglądać na żywo transmisje meczów, śledzić statystyki czy przeglądać kupony innych graczy dzięki platformie do gry społecznościowej Supersocial, silna pozycja Superbetu na polskim rynku jest w pełni zrozumiała.

Superbet od początku działalności na naszym rynku prężnie wspiera polski sport. Jest sponsorem strategicznym/głównym Lecha Poznań, Górnika Zabrze, wielosekcyjnego GKS-u Katowice, a także sponsorem I-ligowej Wisły Kraków oraz GKS-u Tychy. Bukmacher jest również sponsorem reprezentacji Polski w skokach narciarskich oraz największego turnieju szachowego – Superbet Rapid&Blitz. Sponsoruje też turniej Superbet Poland Darts Masters.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2024