Superbet przejmuje większościowy pakiet udziałów w Lucky 7
Grupa Superbet nabyła 60% udziałów w operatorze kasyn online Lucky 7, w ramach transakcji, która według firmy z Europy Środkowo-Wschodniej pomoże zdywersyfikować jej działalność.
Grupa Superbet nabyła 60% udziałów w operatorze kasyn online Lucky 7, w ramach transakcji, która według firmy z Europy Środkowo-Wschodniej pomoże zdywersyfikować jej działalność.
Warunki finansowe transakcji nie zostały ujawnione, ale Superbet powiedział, że zakup jest drugim krokiem w jego strategii, po dokonaniu wstępnej inwestycji w platformę w fazie rozruchu na początku 2019 roku.
Założona przez Olofa Orna, Karla Ahlberga i Magnusa Peterssona firma Lucky 7 obsługuje wiele marek kasyn online na wielu rynkach w Europie i obu Amerykach.
Firma złożyła również wnioski o licencje w innych regionach i spodziewa się wejścia na trzy nowe rynki w ciągu najbliższych 12 miesięcy.
„Lucky 7 to przejęcie, które dobrze uzupełnia nasze obecne doświadczenie i dodatkowo dywersyfikuje Grupę SB w różnych lokalizacjach geograficznych” – powiedział dyrektor generalny Superbet, Johnny Hartnett. „Ponadto znacznie zwiększa nasze przychody z gier online i zapewnia wiedzę na temat produktów i marketingu, z której grupa będzie korzystać przez wiele lat.
„Od dawna jestem wielbicielem Olofa i zespołu z innych firm, z którymi byli zaangażowani w tym sektorze. Możliwość współpracy z nimi w celu wspólnego rozwoju to świetna okazja”.
Orn z Lucky 7 dodał: „Mamy tutaj idealne dopasowanie. Z jednej strony mamy Lucky 7, stosunkowo nową, ale już silną firmę zarówno pod względem liczb bezwzględnych, ale także pod względem produktu, doświadczenia gracza, kasyna online i wiedzy o marketingu cyfrowym.
„Z drugiej strony istnieje Grupa Superbet znana jako najlepszy wielokanałowy operator zakładów sportowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej”.
Superbet Group jest częściowo własnością prywatnej grupy kapitałowej Blackstone, która w maju ubiegłego roku zobowiązała się do strategicznej inwestycji mniejszościowej w tej firmie o wartości 175,0 mln GBP (191,5 mln EUR/225 mln USD) .
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).