Super Bowl 2023: najlepsze reklamy w przerwie finału futbolu amerykańskiego
Super Bowl 2022 odbył się w nocy z 12 na 13 lutego 2023 roku. W finale pomiędzy Kansas City Chiefs i Philadelphia Eagles, drużyna Missouri wyszła zwycięsko, wygrywając mecz na State Farm Stadium w Glendale w Arizonie z wynikiem 38-35. Przedstawiamy najciekawsze spoty reklamowe Super Bowl 2023 prezentowane podczas przerwy finałowego meczu.
Bryan Cranston i Aaron Paul dla PopCorners
Trudno jest pożegnać się z ukochanym programem telewizyjnym. Dobrze widzieć ich z powrotem razem Bryan Cranston, Aaron Paul i Raymond Cruz ponownie wcielają się w role Waltera White’a, Jessego Pinkmana i Tuco Salamanki z seriali “Breaking Bad” i “Zadzwoń po Saula” w reklamie marki chipsów kukurydzianych, w której zasadniczo „meta” zastępuje „chipsy kukurydziane”.
Alicia Silverstone dla Rakuten
Wcielając się ponownie w rolę Cher Horowitz z filmu “Słodkie zmartwienia”, Alicia Silverstone reklamuje The Book of Rakuten, platformę zakupową, która oferuje zwrot gotówki za różne marki. Elisa Donovan nie tylko przywołuje do reklamy swoją postać Amber, ale genialny projektant Christian Siriano jest osobą, którą Rakuten wykorzystał, by na nowo wyobrazić sobie ten kultowy strój w żółtą kratę z filmu z 1995 roku
Sylvester Stallone dla Paramount
W reklamie Paramount+ Big Game Sylvester Stallone i jego córki Sophia, Scarlet i Sistine rozbili obóz na Paramount Mountain wraz z kilkoma innymi znanymi twarzami (Dora The Explorer, Captain Pike, Ensign Mariner, porucznik Dangle oraz Beavis i Butt-Head) . Czy Sly dotrze na szczyt Sylvester Stallone Face? Jest tylko jeden sposób, aby się o tym przekonać…
Will Ferrell dla General Motors i Netflix
Ten zwiastun wydaje się trochę przestarzały, biorąc pod uwagę, jak szał Squid Game pojawił się i zniknął w zeszłym roku, a zwłaszcza teraz, gdy streamer jest w gorącej wodzie z ich źle pomyślanym serialem telewizyjnym, który jest nazywany „nieludzkim” po tym, jak zawodnicy wymagali pomocy medycznej . Podczas Super Bowl Will Ferrell i General Motors rzucili okiem na inne największe hity Netflixa, takie jak Bridgerton i Stranger Things.
John Travolta, Donald Faison i Zach Braff dla T-Mobile
To spotkanie Scrubs w reklamie T-Mobile Super Bowl, gdzie Zach Braff i Donald Faison łączą siły, by powitać swojego nowego sąsiada, Johna Travoltę . I to nie jest tylko ponowne spotkanie Scrubs , to także spot telewizyjny o tematyce Grease , w którym Travolta na nowo przeżywa dni chwały śpiewania „powiedz mi więcej, powiedz mi więcej”. Tyle że tym razem nie chodzi o letni romans — chodzi o szybki internet w domu.
Diddy z Kelis, Montell Jordan, Donną Lewis, Haddaway i Ylvis dla Uber One
„Diddy nie rób dżingli”. Być może tak jest, ale potentat muzyczny z pewnością wie co nieco o przebojach i zbieraniu odpowiednich ludzi w swoim miejscu na Super Bowl dla Uber One. Uber-centryczne przeróbki kultowych piosenek wypełniają tę nostalgiczną reklamę, w której Montell Jordan wykonuje „This Is How We Do It”, Kelis rapuje „Milkshake”, Donna Lewis śpiewa „I Love You Always Forever”, a Haddaway dostarcza Roxbury Guys kawłkiem „What Is Love”.
Steve Martin i Ben Stiller dla Pepsi Zero
Ben Stiller i Steve Martin pokazują swoje umiejętności aktorskie w nowych reklamach Pepsi Zero, co sprawia, że zaczynasz się zastanawiać, czy nowy smak bezcukrowego napoju gazowanego naprawdę zmienia życie, czy też są tylko niezrównanymi aktorami zdolnymi sprawić, że uwierzysz we wszystko .
Steve Martin napisał na Twitterze: „Kiedy miałem 13 lat, zobaczyłem mojego pierwszego komika na żywo w Disneylandzie Golden Horseshoe Review – sponsorowanym przez Pepsi. Gdyby ktoś wtedy powiedział mi: „Za 55 lat będziesz robić reklamę Pepsi podczas Super Bowl”, powiedziałbym: „Brzmi całkiem dobrze”.
Jennifer Lopez i Ben Affleck dla Dunkin
Kiedy Ben Affleck obsługuje Dunkin’ drive-thru, wypytując klientów, czy rozpoznają jego twarz, Jennifer Lopez podchodzi do okna i pyta męża z niedowierzaniem: „Czy to właśnie robisz, kiedy mówisz, że idziesz do pracy?” ” Gdy Ben wychodzi na zewnątrz, aby wyjaśnić, J.Lo ma jedno zrozumiałe żądanie: „Weź mi glazurę””
Sarah McLachlan dla Busch Light
W tej reklamie Busch Light piosenkarka i autorka tekstów Sarah McLachlan parodiuje swoje reklamy ASPCA po raz drugi w reklamie Super Bowl. Ostatnim razem była to denerwująca hybryda CGI Doberman-Chihuahua . Tym razem podwaja się jako parodia programów plenerowych z udziałem wilka.
Jack Harlow, Missy Elliott i Elton John dla Doritos
Trzech artystów z różnych pokoleń połączyło siły, by stworzyć reklamę z ulubionego przez wszystkich zestawu czipsów posypanych serem do klasycznej melodii z ery disco. Reklama przedstawia Jacka Harlowa, który rezygnuje z hip-hopu, by zagrać na trójkącie – ku rozczarowaniu Missy Elliott – i zapoczątkować nowy światowy szał wokół wielokąta. Elton John pojawia się na końcu, aby przypomnieć nam, że niewiele jest rzeczy, których nie może zrobić. Poza połączeniem nieprawdopodobnego trio, spot zapewnia trochę czasu antenowego „Ring My Bell” Anity Ward (na szczycie listy Hot 100), co zawsze jest mile widziane.
Meghan Trainor dla Pringles
Czy kiedykolwiek utknęłaś w puszce po Pringlesach? Cóż, jesteś w dobrym towarzystwie. Reklama słonej przekąski na Super Bowl dowodzi, że wszyscy, od sędziów, przez chirurgów, po artystów z listy Hot 100, takich jak Meghan Trainor (która niespodziewanie pojawiła się w zestawie reklamowym do melodii „The Best” Tiny Turner), padli ofiarą nieodparty urok długiej tuby.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).