STS wzmacnia współpracę z PZPN. Puchar i Superpuchar z nowym sponsorem tytularnym

STS, największa firma bukmacherska w Polsce, została Sponsorem Tytularnym Pucharu Polski oraz Superpucharu Polski. Umowa podpisana została na trzy sezony i obejmuje szeroki zakres współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. To kolejny etap długoletniego partnerstwa, które rozpoczęło się już w 2014 roku, kiedy STS został oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski. Dziś także poznaliśmy pary Pucharu Polski 2025/2026 1. rundy
Zmiana identyfikacji wizualnej rozgrywek
Objęcie roli Sponsora Tytularnego oznacza widoczną zmianę w sposobie prezentacji obu turniejów. Od tego sezonu obowiązywać będą nowe nazwy: STS Puchar Polski oraz STS Superpuchar Polski. Zaktualizowane logotypy pojawią się:
- na rękawkach i tzw. „śliniakach” koszulek wszystkich uczestników,
- na bandach reklamowych, dywanach 3D, „jamnikach” oraz bandach LED podczas transmisji w TVP Sport,
- w materiałach publikowanych w mediach społecznościowych przez PZPN i kluby.
Dodatkowo, podczas wybranych spotkań organizowane będą strefy kibica STS, umożliwiające bezpośredni kontakt marki z fanami.
Ambicje STS w sponsoringu sportowym
Według słów Radima Haluzy, CEO STS, sponsoring tytularny Pucharu i Superpucharu Polski to największy krok firmy w obszarze sponsoringu w ostatnich miesiącach. Podkreślił on, że poza współpracą z reprezentacją Polski spółka wzmacnia swoje powiązania z PZPN, co ma znaczenie zarówno wizerunkowe, jak i biznesowe.
Dawid Pożoga, Chief Marketing Officer STS, zapowiedział realizację niestandardowych aktywacji skierowanych do kibiców i klubów. Firma chce wyjść poza standardową ekspozycję logotypu, stawiając na angażujące działania, które zwiększą obecność marki w świadomości fanów.
Perspektywa PZPN
Zadowolenie ze współpracy wyraził również Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny PZPN. Jego zdaniem rozszerzenie partnerstwa to dowód zaufania, jakie STS ma wobec związku. Podkreślił także, że rozgrywki Pucharu Polski i Superpucharu Polski mają zapewnioną szeroką dostępność dla kibiców dzięki umowie z Telewizją Polską, gwarantującą transmisję 33 meczów w każdym sezonie.
Wspólne projekty STS i PZPN
Współpraca STS i PZPN rozpoczęła się w 2014 roku i od tego czasu obejmuje szereg inicjatyw:
- mural Kazimierza Górskiego w setną rocznicę urodzin trenera,
- specjalną kartoniadę podczas meczu pożegnalnego Artura Boruca,
- akcję „Dorzuć Misie” z udziałem kibiców, której beneficjentem była Fundacja DKMS,
- aktywację „Piłka nożna jest kobietą” wspierającą reprezentację żeńską.
Jak zaznaczył Paweł Sikora, Head of PR & Sponsorship w STS, firma konsekwentnie buduje swoją obecność w otoczeniu kibiców poprzez konkursy, quizy, nagrody i strefy fanowskie. Ten model działań zostanie utrzymany także w ramach nowej współpracy dotyczącej Pucharu i Superpucharu Polski.
STS na rynku sponsoringu sportowego
STS jest największym prywatnym sponsorem polskiego sportu. Spółka współpracuje z wieloma klubami, w tym z Ruchem Chorzów, Widzewem Łódź, Pogonią Szczecin oraz Rakowem Częstochowa. Od 2022 roku jest również partnerem regionalnym Borussii Dortmund.
Ważnym elementem działalności STS są akcje skierowane do kibiców. Najbardziej rozpoznawalna z nich, „Dorzuć Misie”, organizowana była już 12 razy. Łącznie zebrano blisko 500 tysięcy maskotek, a firma przeznaczyła ponad milion złotych na wsparcie fundacji i potrzebujących. Rekord w liczbie rzuconych pluszaków należy do kibiców Widzewa Łódź.
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Silesion.pl codziennie. Obserwuj Silesion.pl!
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).
Dodaj komentarz