Piłka nożna

STS Puchar Polski wraca do Telewizji Polskiej. Nowa odsłona i plan transmisji 1. rundy

STS Puchar Polski zyskał nowego sponsora tytularnego i wraca na antenę Telewizji Polskiej. Mecze pierwszej rundy, zaplanowane na 23–25 września, będą transmitowane w TVP Sport, serwisie TVPSPORT.PL, aplikacji mobilnej, Smart TV, HbbTV oraz na kanale YouTube. Choć na tym etapie zabraknie czołowych drużyn z PKO BP Ekstraklasy, losowanie sprawiło, że kibice zobaczą kilka interesujących pojedynków, w tym starcie GKS-u Katowice z Wisłą Płock czy Arki Gdynia z Motorem Lublin.

Losowanie i zasady rozgrywek

Losowanie pierwszej rundy odbyło się 19 sierpnia w siedzibie Telewizji Polskiej. Na tym etapie nie wystąpią drużyny, które reprezentują Polskę w europejskich pucharach – Lech Poznań, Legia Warszawa, Raków Częstochowa i Jagiellonia Białystok rozpoczną rywalizację dopiero od kolejnej fazy.

Warto przypomnieć, że w tej rundzie gospodarzami meczów są kluby z niższych lig, o ile w parze nie spotkają się dwa zespoły z PKO BP Ekstraklasy. W takim przypadku decyduje losowanie. Spotkania zostaną rozegrane w dniach 23–25 września.

Plan transmisji w TVP Sport

Telewizja Polska zaprezentowała pełny plan transmisji pierwszej rundy. Kibice będą mogli śledzić mecze na różnych platformach – zarówno w telewizji, jak i w internecie.

Wtorek, 23 września

  • 14:30 LKS II Goczałkowice Zdrój – Stal Stalowa Wola
  • 17:30 Stal Rzeszów – Korona Kielce
  • 20:30 GKS Katowice – Wisła Płock

Środa, 24 września

  • 12:30 Legia II Warszawa – Górnik Zabrze
  • 15:15 Pogoń Grodzisk Mazowiecki – Lechia Gdańsk
  • 21:00 Bruk-Bet Termalica Nieciecza – Widzew Łódź

Czwartek, 25 września

  • 14:30 Odra Bytom Odrzański – Wisła Kraków
  • 17:30 Radomiak Radom – Zagłębie Lubin
  • 20:30 Arka Gdynia – Motor Lublin

Dodatkowe spotkania będzie można zobaczyć w internecie na kanale Youtube Łączy Nas Piłka TV:

  • Środa, 24 września, 17:30 Górnik Łęczna – Cracovia
  • Czwartek, 25 września, 14:00 Avia Świdnik – Ruch Chorzów

Nowy sponsor tytularny rozgrywek

Od sezonu 2025/26 sponsorem głównym rozgrywek został STS, największy legalny bukmacher w Polsce. Firma objęła patronat nad Pucharem Polski i Superpucharem Polski, co oznacza m.in. zmianę identyfikacji wizualnej. Nowe logotypy trafią na koszulki wszystkich uczestników (rękaw oraz tzw. śliniak), a także będą widoczne podczas transmisji na bandach LED, dywanach 3D i grafikach meczowych.

STS planuje również strefy kibica przy wybranych spotkaniach, a jego marka będzie szeroko eksponowana w mediach społecznościowych klubów i Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Nowa odsłona rozgrywek ma zwiększyć rozpoznawalność turnieju, a dzięki szerokiej dostępności transmisji kibice zyskają łatwy dostęp do najważniejszych wydarzeń.

Jesteśmy na  Google News. Dołącz do nas i śledź  Silesion.pl  codziennie. Obserwuj Silesion.pl!


Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Opublikowany przez
Jacek Bulenda

Najnowsze posty

300 PLN w Superbecie za minimum 82 punkty Polski w meczu ze Słowenią na EuroBaskecie w Katowicach

Już 28 sierpnia 2025 roku w katowickim Spodku reprezentacja Polski koszykarzy rozpocznie udział w EuroBaskecie,…

6 minut temu

400 PLN w Superbecie jeśli Legia Warszawa nie przegra w meczu z Hibernian

Czwarta runda eliminacji Ligi Konferencji Europy przyniesie rewanżowe spotkanie Legia Warszawa – Hibernian FC. „Wojskowi”…

14 minut temu

Szczyty sezonowe trwają a brakuje rąk do pracy.

Czy outsourcing procesowy będzie skuteczną odpowiedzią na niedobory kadr? Sezon letni to dla wielu przedsiębiorstw…

3 godziny temu

„Urlop nie pomógł” – rośnie liczba L4 po wakacjach

Zamiast wracać wypoczęci i zmotywowani, wielu pracowników tuż po urlopie... sięga po L4. Dane Conperio,…

3 godziny temu

Psiecko zamiast dziecka. Babinizm – nowa religia Zachodu, stara niedojrzałość człowieka

W ostatnich latach coraz wyraźniej widać zjawisko określane mianem babinizmu – traktowania psów jak dzieci.…

3 godziny temu

Najszybciej i najdłużej sprzedające się auta na rynku wtórnym w lipcu 2025 r.

Mercedes MB100 potrzebował zaledwie 6 dni, aby znaleźć nowego właściciela, a Cupra Born musiała czekać…

7 godzin temu