Start sprzedaży biletów na galę Usyk vs Dubois już w najbliższy poniedziałek
Usyk vs Dubois: Unified Heavyweight Championship of the World
W nocy z 26 na 27 sierpnia we wrocławskiej Arenie Tarczyński, mistrz świata wagi ciężkiej organizacji IBF, WBA, WBO, IBO i The Ring, Oleksander Usyk (20-0-0, 13 KO), stanie do walki z obecnym mistrzem regularnym WBA, Brytyjczykiem Danielem Dubois (19-1-0, 18 KO). Starcie o tytuł mistrza świata wagi ciężkiej będzie głównym wydarzeniem podczas gali boksu K2 Promotions we współpracy z Knockout Promotions i Skill Challenge Promotions.
To właśnie w Polsce, siedem lat temu, Usyk rozpoczął swoją błyskawiczną podróż ku tytułowi niekwestionowanego mistrza kategorii junior ciężkiej, zdobywając pas WBO w walce z Krzysztofem Głowackim. Tym razem Oleksander ponownie wkroczy na polski ring, lecz w drodze do niekwestionowanego czempionatu w wadze ciężkiej. Przypomnijmy, że do pełnej kolekcji brakuje mu już tylko pasa WBC, który obecnie należy do Tysona Fury’ego, będącego również mistrzem linearnym.
Daniel “Dynamit” Dubois jest o 11 lat młodszy od Usyka. 25-letni brytyjski bokser promowany przez Franka Warrena i Queensberry Promotions ma rekord 20 walk, w tym 19 zwycięstw (18 przez KO) i tylko jedną porażkę z rodakiem Joe Joyce’em w listopadzie 2020 roku. Jednocześnie, przed przerwaniem walki z powodu kontuzji oka, Dubois prowadził na kartach punktowych. Stawką było pięć pasów mistrzowskich: EBU, WBC Silver, WBO International, BBBofC British i Commonwealth Boxing Council wagi ciężkiej.
Dubois zdobył pas WBA Regular w walce z byłym mistrzem Trevorem Bryanem w czerwcu 2022 roku. Później Brytyjczyk skutecznie obronił tytuł w grudniu ubiegłego roku, co dało mu szansę zostać obowiązkowym pretendentem do tytułu WBA Super wagi ciężkiej. Wcześniej Daniel posiadał pasy WBC Silver, WBO International, WBO Global, WBO European, BBBofC British, WBC Youth i BBBofC Southern Area.
Ceny biletów startują od 49 zł i będą dostępne tylko na eBilet.pl https://www.ebilet.pl/sport/sporty-walki/usyk-vs-dubois
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).