Stal Rzeszów pierwszym polskim klubem z kontem na TikTok
Manager ds rozwoju marki i komunikacji w Stali Mielec, Tomasz Flakowski powiedział: “By dotrzeć do nowych odbiorców online, a zwłaszcza młodych fanów postanowiliśmy uruchomić nowe konto, @stalrzeszow1944, przez które będziemy udostępniać krótkie filmy i nagrania zza kulis klubu, w tym z treningowów, meczów, a także rozrywkowe klipy i treści ukazujące wyjątkowe chwile z życia pierwszej drużyny”
TikTok do niedawna znany w Polsce jako Musical,ly został pobrany w Polsce 5,7 mln razy w ciągu 2018 roku – wynika z danych dostarczonych przez firmę Priori Data. Ostatnie badania Gemius/PBI. z grudnia 2019 pokazuje, że TikTok wskoczył na 6. miejsce wśród aplikacji społecznościowych (1,25 mln realnych użytkowników).
“Stale szukamy kreatywnych i innowacyjnych sposobów na wzmocnienie naszych bliskich więzi i umożliwiających nawiązanie współpracy z naszymi fanami w całym kraju. Dziś jesteśmy dumni z uruchomienia naszego nowego oficjalnego kanału na TikTok – widzimy wiele możliwości dotarcia do nowej i młodszej publiczności dzięki ciekawej, wciągającej zawartości wideo” – powiedział Tomasz Flakowski.
TikTok to aplikacja mobilna umożliwiająca tworzenie i udostępnianie bardzo krótkich materiałów wideo. Została utworzona przez chińskie przedsiębiorstwo ByteDance, we wrześniu 2016 . Dostępna w ponad 75 wersjach językowych, w 150 krajach świata. W czerwcu 2018 miała łącznie ponad 500 milionów użytkowników.
Główna funkcjonalność aplikacji polega na możliwości wysyłania bardzo krótkich (do 15 sek.) materiałów wideo, w założeniu treścią zbliżonych do teledysków muzycznych.
Pierwszy Polski Związek Sportowy na platformie Tik Tok
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).