Śląsk Wrocław w akcji “Pomoc dla Ukrainy”
Wrocławski Śląsk włącza się do akcji “Pomoc dla Ukrainy” organizowanej przez Dortmundzko-Wrocławsko-Lwowską Fundację im. św. Jadwigi. Na jej konto trafi 19,47% wpływu ze sprzedaży biletów na najbliższy mecz WKS-u z Zagłębiem Lubin.
Wojna tocząca się na Ukrainie sprawia, że mieszkańcy tego kraju oraz uchodźcy potrzebują silnego wsparcia z innych krajów. Wrocław mocno włącza się do pomocy, wspierając m.in. Lwów i jego mieszkańców. Z tych terenów wywodzi się wielu mieszkańców Dolnego Śląska i jego stolicy.
W duchu solidarności z Ukrainą akcję pomocową – pod patronatem Prezydenta Wrocławia – Jacka Sutryka i Metropolity Wrocławskiego – Ks. Arcybiskupa Józefa Kupnego – zorganizowała Fundacja Dortmundzko-Wrocławsko-Lwowska Fundacja im. św. Jadwigi.
Śląsk Wrocław dołącza się do akcji, zachęcając wszystkich kibiców (i nie tylko!) do zaangażowania. Wrocławski klub na rzecz fundacji przekaże 19,47% wpływu ze sprzedaży biletów na niedzielny mecz z Zagłębiem Lubin. Liczba nawiązuje oczywiście do roku 1947, w którym powstał nasz klub.
Bilety na spotkanie Śląsk – Zagłębie, z których wpływ zostanie przekazany na pomoc dla Ukrainy, do kupienia wyłącznie on-line na stronie bilety.slaskwroclaw.pl
Akcję można wesprzeć na różne sposoby. Jednym z nich jest również dostarczenie paczek z darami. Kartony można przynieść do każdej z wrocławskich szkół, stamtąd zostaną przekazane w odpowiednie miejsca, by finalnie trafić do mieszkańców Lwowa i wszystkich potrzebujących.
Potrzebne są przede wszystkim:
– żywność długoterminowa jak makaron, ryż, konserwy itp.
– środki opatrunkowe, artykuły higieniczne,
– bielizna, pieluchy jednorazowe, ręczniki papierowe,
– śpiwory, koce, środki higieny osobistej,
– świece, baterie, zapalniczki i apteczki.
Fundacja prosi o przekazywanie darów w kartonach z informacją co znajduje się w środku.
Darowizny pieniężne można z kolei przekazywać na konto Fundacji z dopiskiem “Pomoc dla Ukrainy” 49 1020 5242 0000 2902 0118 0504
Włączmy się w pomoc!
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).