Silesion.PL

serwis informacyjny

Rusza kolejna odsłona kampanii PKN ORLEN #DobryKierowca!

Rusza kolejna odslona kampanii PKN ORLEN DobryKierowca

Rusza kolejna odslona kampanii PKN ORLEN DobryKierowca

Robert Kubica i jego najmłodsi pomocnicy już po raz trzeci w ramach kampanii PKN ORLEN #DobryKierowca będą promować odpowiedzialną i bezpieczną jazdę. Do przestrzegania przepisów ruchu drogowego będą zachęcać także inni sportowcy ORLEN Team.

#DobryKierowca to taki, który nigdy nie prowadzi po alkoholu, ustępuje pierwszeństwa osobom zbliżającym się do przejścia dla pieszych, dba o bezpieczeństwo dzieci w samochodzie i nie przekracza dozwolonej prędkości. Właśnie te cztery zasady odpowiedzialnej jazdy będą tym razem promować sportowcy biorący udział w kampanii przygotowanej przez PKN ORLEN.

– Nawet dziecko wie, że dobry kierowca zawsze przestrzega przepisów ruchu drogowego, dlatego w tym roku, podobnie jak przy poprzednich edycjach naszej kampanii – to dzieci będą starały się edukować dorosłych. Liczymy na to, że najmłodsi razem ze sportowcami będą skutecznie zachęcać kierowców do bezpiecznej i odpowiedzialnej jazdy i że kampania #DobryKierowca przyczyni się do zmniejszenia liczby wypadków na polskich drogach  – podkreśla Agata Górnicka, dyrektor Biura Relacji z Otoczeniem PKN ORLEN.

Bartosz Zmarzlik Rusza Kolejna Odslona Kampanii PKN ORLEN DobryKierowca

Tym razem zasady świadomej i odpowiedzialnej jazdy będą promować czołowi sportowcy ORLEN Team – kierowca wyścigowy i rajdowy Robert Kubica, kierowcy rajdowi Kacper Wróblewski oraz Mikołaj Marczyk, żużlowiec Bartosz Zmarzlik, a także kolarka górska Maja Włoszczowska. Podobnie jak w poprzednich odsłonach kampanii towarzyszą im dzieci, które w spotach reklamowych wcielają się w rolę odpowiedzialnych kierowców. Kampania została zrealizowana przez Biuro Relacji z Otoczeniem we współpracy z Biurem Marketingu PKN ORLEN.

Robert Kubica Rusza Kolejna Odslona Kampanii PKN ORLEN DobryKierowca

Trzecia edycja akcji #DobryKierowca potrwa od 29.10 do 14.11, materiały promujące kampanię będą dostępne w Internecie oraz w mediach społecznościowych, a w radiu pojawią się specjalne spoty reklamowe. Za przygotowanie spotu oraz kreację do kampanii wizerunkowej odpowiedzialna była agencja Red8 Advertising.

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2024