Promocja na stacjach Orlen: „Odbierz tyle punktów VITAY, ile masz w programie innej stacji”
PKN ORLEN, największa sieć stacji paliwowych w Polsce, rusza z nową akcją promocyjną dla swojego programu lojalnościowego – VITAY. W ramach kampanii “Odbierz punkty w promocji VITAY“, ORLEN zachęca kierowców dołączających do programów lojalnościowych konkurencyjnych sieci, aby przesiadali się na VITAY. Promocja zakłada, że nowi użytkownicy programu otrzymają tyle samo punktów lojalnościowych VITAY, ile zebrali w innych sieciach paliwowych, do limitu 100 000 punktów.
Akcja jest pierwszą tego typu na polskim rynku paliwowym. ORLEN stawia na konkurencyjność oferty, proponując klientom atrakcyjne warunki dołączenia do programu VITAY. Kampania ma na celu przyciągnięcie nowych klientów oraz zwiększenie liczby użytkowników programu lojalnościowego. Rejestracja do promocji trwa od 28 kwietnia do 31 maja br., a każdy zainteresowany może zarejestrować się na dedykowanej stronie internetowej programu.
Zwolenników programu VITAY zachęca także Robert Kubica, który występuje w reklamach telewizyjnych i radiowych. ORLEN w swojej kampanii stawia na humorystyczny scenariusz, który ma przyciągnąć nowych użytkowników programu. Kampania promująca akcję “Odbierz punkty w promocji VITAY” będzie realizowana w mediach telewizyjnych, internecie, radiu i w prasie.
W ramach akcji promocyjnej z okazji majówki, ORLEN przygotował także ofertę skierowaną do użytkowników programu VITAY. Każdy, kto zatankuje minimum 30 litrów benzyny lub oleju napędowego, otrzyma darmowego hot doga lub kawę. Oferta jest ważna od 28 kwietnia do 7 maja i jest dostępna dla użytkowników aplikacji ORLEN VITAY.
Promocja “Odbierz punkty w promocji VITAY” oraz oferta majówkowa są doskonałymi sposobami, aby przyciągnąć nowych użytkowników programu lojalnościowego i zaoferować im atrakcyjne warunki. ORLEN stawia na konkurencyjność swojej oferty i zachęca do skorzystania z usług swoich stacji paliwowych.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).