Projektowane na zamówienie opony Bridgestone uwalniają potencjał nowego Lamborghini Revuelto
Jako wyłączny partner oponiarski, Bridgestone opracowuje specjalne opony zwiększające sportowe możliwości i osiągi nowego Lamborghini Revuelto. Aby zaspokoić potrzeby wszystkich kierowców, supersamochód Lamborghini Revuelto jest dostępny z oponami sportowymi Bridgestone Potenza Sport oraz zimowymi Blizzak LM005. Obecny projekt jest kontynuacją udanej współpracy Bridgestone z Lamborghini przy tworzeniu opon dla modeli Huracán STO, EVO, Tecnica i Sterrato.
Bridgestone po raz kolejny został wybrany przez Lamborghini jako wyłączny partner oponiarski nowego Revuelto, pierwszego w historii marki supersamochodu V12 HPEV (High Performance Electrified Vehicle). Firma opracowała opony Potenza Sport dla modelu, w którym trzy silniki elektryczne napędzają przednie koła, a silnik spalinowy V12 napędza tylne koła.
Opony Bridgestone Potenza Sport, dostępne są w rozmiarach 20, 21 i 22 cali. Zostały zaprojektowane tak, aby zwiększyć sportowe możliwości i osiągi Lamborghini Revuelto. Konstrukcja i materiały pomagają uzyskać wybitne osiągi przy dużych prędkościach, doskonałą sterowność i precyzję, a także wyjątkową przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach.
Opony Bridgestone Potenza Sport są również dostępne z technologią Run-Flat (RFT). Umożliwia ona kontynuowanie jazdy po przebiciu przez 80 km z prędkością do 80 km/h, co zapewnia kierowcom większe poczucie bezpieczeństwa.
Opony projektowane na zamówienie, odpowiadające na potrzeby wszystkich kierowców
Nowe Lamborghini Revuelto jest również dostępne z oponami zimowymi Bridgestone Blizzak LM005, które są idealnym rozwiązaniem na zimę, gwarantującym. doskonałą przyczepność na śniegu, a jednocześnie zapewniającym bezpieczną reakcję układu kierowniczego oraz precyzję na suchych i mokrych nawierzchniach.
“Bridgestone opracował dla Lamborghini opony, które doskonale uzupełniają i podkreślają charakter Revuelto. Stworzyliśmy opony, które zapewniają właściwości jezdne niezbędne dla pojazdu o dużej mocy, z wykorzystaniem technologii Run-Flat, bez kompromisu w kwestii osiągów. Zapewniliśmy także opcję zimową, dopasowaną do różnych potrzeb kierowców, dzięki czemu Lamborghini Revuelto jeździ się świetnie w każdych warunkach, przez cały rok.” – powiedział Steven De Bock, Vice President Consumer Replacement and OE w Bridgestone EMIA.
Kontynuacja owocnej współpracy
“Cieszymy się, że po raz kolejny współpracujemy z Bridgestone jako naszym wyłącznym partnerem w zakresie projektowania opon. Partnerstwo przy tworzeniu nowego Revuelto to kolejny etap owocnej współpracy dotyczącej supersamochodów, po niedawnym opracowaniu opon Bridgestone dla modeli Huracán STO, EVO, Tecnica i Sterrato.” – powiedział Cristian Mastro, Dyrektor Marketingu w Lamborghini.
Opony Bridgestone do Lamborghini Revuelto zostały zaprojektowane, przetestowane i wyprodukowane we Włoszech, w należącym do Bridgestone Europejskim Centrum Technologicznym, z wykorzystaniem opracowanej przez firmę technologii Virtual Tyre Development. To zrównoważone podejście umożliwia stworzenie cyfrowej wersji opony i przeprowadzenie wirtualnego testu przed zbudowaniem prototypów. Takie działanie prowadzi do oszczędności surowców i zmniejszenia emisji CO2 w trakcie całego procesu.
Te wysokiej klasy opony opracowane specjalnie dla Lamborghini Revuelto są dostępne w rozmiarze 265/35 ZRF20 na przednią oś i 345/30 ZRF21 na tylną, a także z oponami 265/30 ZRF21 na przód i 355/25 ZRF22 na tył, w obu przypadkach z technologią Run-Flat. Zaprojektowano również kombinację wyczynową, w której na przednią oś zastosowano opony 265/35 ZR20, a na tylną 345/30 ZR21 Potenza Sport (wersja standardowa). Opony Bridgestone Blizzak LM005 są dostępne na wymianę, w wielu wariantach, w tym 265/35 R20 i 265/30 R21 na przednie oraz 345/30 R21 i 355/25 R22 na tylne koła.
Partnerstwo z Lamborghini wpisuje się w wizję dostarczania korzyści społeczeństwu i klientom zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. W sercu tej wizji leży zobowiązanie E8 Commitment – zestaw ośmiu wartości (Energia, Ekologia, Wydajność, Rozbudowa, Ekonomia, Emocje, Ułatwienie, Wzmacnianie), przyświecających Bridgestone na każdym etapie działalności. Projekt ten jest w pełni zgodny z hasłem „Emocje: Zaangażowani we wzbudzanie emocji i dzielenie się radością w świecie mobilności”.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).