Ponad 1 miliard złotych z tytułu podatku od gier w 2019 roku
W pierwszym pełnym roku działania sieci salonów gier na automatach oraz kasyna internetowego Totalizator Sportowy może przekazać do budżetu Państwa rekordowe ponad 1 mld złotych z tytułu podatku od gier. W kolejnym roku spodziewane są jeszcze wyższe kwoty ponieważ spółka dynamicznie rozwija się w nowych segmentach rynku.
Znowelizowana ustawa o grach hazardowych dała Totalizatorowi Sportowemu możliwość rozwoju w nowych obszarach. Spółka uruchomiła sieć salonów gier na automatach oraz jedyne legalne kasyno online. Udostępniono sprzedaż gier liczbowych w Internecie, a także sprowadzono do Polski Eurojackpot, dzięki któremu Polacy co tydzień mają szansę zagrać o dziesiątki milionów złotych.
– Jesteśmy w okresie największej i najszybszej transformacji w ponad 60-letniej historii spółki. Narzuciliśmy sobie bardzo ambitny plan, bo w dwa-trzy lata chcemy wypracować to, co firmom podobnym do naszej w innych krajach zajmowało od 5 do 7 lat. Dziś patrząc na wyniki jesteśmy dumni, że nam się to udaje – powiedział Olgierd Cieślik Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego.
Zarząd Totalizatora Sportowego szacuje, że dzięki nowym gałęziom biznesu, z samego podatku od gier, spółka może przekazać do budżetu państwa w 2019 roku ponad 1 mld złotych.
Do końca roku funkcjonować ma już około 200 salonów z automatami do gry. Pięciu dostawców, zapewnia w nich 17 różnych rodzajów maszyn. Obecnie gracze mają dostęp do ponad 280 oryginalnych tytułów, spośród ponad 500 zgromadzonych w bazie spółki. W uruchomionym dziś w Katowicach salonie gier na automatach poza różnorodną ofertą maszyn oraz gier znalazła się także nowy rodzaj automatu – model roulette.
Nowelizacja ustawy o grach hazardowych, w ramach walki z szarą strefą oraz poprawą bezpieczeństwa grających, wprowadziła przepisy mające ograniczyć liczbę automatów. Zgodnie z prawem na terenie powiatu 1 automat może przypadać na 1000 mieszkańców.
Totalizator Sportowy jest dynamicznie rozwijającą się spółką, która nieustannie poszukuje innowacji, pozwalających zapewnić graczom rozrywkę na najwyższym poziomie. W ostatnich latach z tradycyjnego modelu prowadzenia biznesu loteryjnego, ewoluowała w kierunku nowoczesnych rozwiązań w obszarze e-commerce, mocno stawiając na kompetencje IT i rozwój na nowych platformach.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).