Polska Grupa Hotelowa gra z Pogonią Szczecin
Na granatowo-bordowym pokładzie melduje się firma PGH Polska Grupa Hotelowa Joanna Konstowicz, która została Partnerem Srebrnym Pogoni Szczecin.
– Od wielu lat kibicuję Pogoni, więc jak tylko pojawiła się możliwość uczestnictwa w wyjątkowym przedsięwzięciu, to postanowiliśmy dołączyć. Oczywiście priorytetem jest to, że jesteśmy kibicami Pogoni. Dołączyliśmy do atrakcyjnej koncepcji biznesowej zaproponowanej przez Dumę Pomorza. Ponadto, muszę wspomnieć o wyjątkowej atmosferze budowanej wokół klubu. To poważny magnes do inwestycji w tę inicjatywę – mówi Dominik Wójcik, Dyrektor d/s Marketingu i Sprzedaży firmy PGH Polska Grupa Hotelowa Joanna Konstowicz.
Polska Grupa Hotelowa jest firmą specjalizującą się w całościowej obsłudze firm w zakresie rezerwacji hotelowych. Celem działalności jest dostarczanie klientom najwyższej jakości usług oraz optymalizowanie wydatków przeznaczonych na podróże firmowe. – Oferta naszej firmy jest skierowana przede wszystkim do przedsiębiorców i wszystkich podróżujących biznesowo. PGH Polska Grupa Hotelowa od 20 lat specjalizuje się w kompleksowej obsłudze firm w zakresie rezerwacji hotelowych na całym świecie. Celem naszej działalności jest dostarczanie klientom najwyższej jakości usług oraz optymalizowanie wydatków przeznaczonych na podróże służbowe – dodaje Dominik Wójcik.
Niekwestionowanymi atutami firmy są bogaty bagaż doświadczeń zawodowych, ale także pasja i zamiłowanie do tej branży. – Wyróżnia nas wieloletnie doświadczenie na rynku hotelarskim oraz możliwość korzystania z nowoczesnych narzędzi w procesie zarządzania rezerwacjami hotelowymi. Zdobyte doświadczenie pozwala naszym pracownikom na szybkie reagowanie na potrzeby i sugestie klientów, a priorytetem jest to, by każda podróż była dla naszych kontrahentów oszczędnością czasu i pieniędzy. Dzięki indywidualnemu podejściu do potrzeb każdego z naszych klientów szczycimy się długoletnimi relacjami z wieloma firmami z całej Polski – uzupełnia.
W ramach współpracy Partner Pogoni Szczecin oferuje zniżkę do 50% w ponad 3 tysiącach hoteli na terenie całego kraju, zniżkę do 50% w około milionie hoteli na świecie, bezpośrednią opiekę Kierownika ds. Kluczowych Klientów, czuwającego nad zgodnością polityki rezerwacji z wymaganiami korporacyjnymi, różne warianty rozliczeń do wyboru, a także wiele innych kwestii
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).