Polityło vs Martinik. Kolejny młody i obiecujący zawodnik dołącza do KSW.
Czołowy polski zawodnik kategorii koguciej, Paweł Polityło (5-2, 1 KO) już po raz piąty wejdzie do klatki KSW. 30 stycznia na gali KSW 58 przywita w organizacji młodego i utalentowanego Czecha, Dawida Martinika (4-1, 1 KO, 2 Sub).
Ruszyła już sprzedaż PPV na galę KSW 58 na KSWTV.com.
Paweł Polityło kontynuuje swoją przygodę z klatką KSW, w której stawiał pierwsze kroki w zawodowej karierze. „Polski Orzeł” zadebiutował podczas gali KSW 40, gdzie spotkał się z Antunem Raciciem. Zarówno wtedy, jak i w kolejnym starciu z aktualnie panującym mistrzem wagi koguciej, 28-latek musiał uznać wyższość rywala po bardzo wyrównanym boju. W pozostałych walkach Polityło zwyciężał na trzech galach w Irlandii oraz na KSW 47 i KSW 54. Najpierw w drugiej rundzie zasypał Dawida Gralkę gradem ciosów i zmusił arbitra do przerwania, a ostatnio pewnie wypunktował Bogdana Barbu.
Dawid Martinik to kolejny młody zawodnik, który zasila szeregi KSW. Zaledwie 23-letni Czech do tej pory stoczył pięć pojedynków i wygrał cztery z nich. Reprezentant cieszyńskiego klubu Octagon Team trzy z tych starć kończył przed czasem. Pod koniec zeszłego roku pojawił się na gali Babilon MMA 18, gdzie poddał w drugiej rundzie faworyzowanego Patryka Trytka. Martinik przygotowywał się do walki, do której miało dojść 22 stycznia, o szablę mistrzowską Armia Fight Night, ale pojedynek został odwołany.
Walka o pas kategorii piórkowej | KSW Featherweight Championship Bout
- 65,8 kg/145 lb: Salahdine Parnasse (14-0-1, 2 KO, 4 Sub) vs Daniel Torres (11-4, 5 KO, 1 Sub)
- 93 kg/205 lb: Szymon Kołecki (8-1, 8 KO) vs Martin Zawada (29-15-1, 18 KO, 5 Sub)
- 77,1 kg/170 lb: Shamil Musaev (13-0, 8 KO, 2 Sub) vs Uroš Jurišić (11-0, 5 KO, 5 Sub)
- 68 kg/150 lb: Robert Ruchała (4-0, 2 Sub) vs Daniel Bažant (5-1, 5 KO)
- 61,2 kg/135 lb: Paweł Polityło (5-2, 1 KO) vs Dawid Martinik (4-1, 1 KO, 2 Sub)
- 70,3 kg/155 lb: Bartłomiej Kopera (9-6, 7 Sub) vs Francisco Barrio (7-2, 2 KO, 4 Sub)
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).