PKP Intercity: Taniej do miast Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
Już za 49 zł dojedziesz do miast Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. PKP Intercity zwiększa pulę biletów w niższych cenach w ramach oferty „PROMO” na przejazdy od 1 do 30 października br. Warto pamiętać, że oferta łączy się także z ulgami ustawowymi, dlatego studenci, seniorzy czy uczniowie podróżują jeszcze taniej.
Zwiększona pula promocyjnych biletów będzie dostępna na wybrane połączenia Warszawa – Katowice – Warszawa, obsługiwane pociągami kategorii Express InterCity Premium (EIP) i Express InterCity (EIC) w klasie 2.
Bilety w supercenach kierujemy do pasażerów Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii, którzy korzystają z podróży do i ze stolicy. Tańsze bilety są dostępne dla tych, którzy podróżują z/do: Katowic, Zawiercia, Dąbrowy Górniczej, Sosnowca, Zabrza, Gliwic czy Tych. Do Warszawy lub na Śląsk można dojechać nawet w 2 godziny 29 minut.
Wybrane pociągi, poza szybką podróżą, zapewniają też komfort podróżowania. Kategoria EIP to najbardziej komfortowa kategoria pociągów, obsługiwana składami ED250 (Pendolino). Regulowane fotele, rozkładane stoliki, indywidualne oświetlenie oraz gniazdko elektryczne przy każdym miejscu zapewniają warunki do pracy lub wypoczynku w trakcie przejazdu. Express InterCity (EIC) to składy zestawione z najnowszego taboru przewoźnika. W obu kategoriach połączeń obowiązuje rezerwacja miejsc.
Tańszych biletów szukaj w wyszukiwarce Promobilet na stronie internetowej przewoźnika: https://www.intercity.pl/pl/promobilet/
PKP Intercity to największy polski operator kolejowy, który zapewnia komunikację pomiędzy dużymi miastami oraz popularnymi ośrodkami turystycznymi w kraju, łączy mniejsze ośrodki z aglomeracjami, a także umożliwia wygodne podróżowanie po Europie zapewniając mieszkańcom coraz większej liczby miast i miejscowości dostępność komunikacyjną. Przewoźnik dąży do tego, by oferować pasażerom wysoki oraz powtarzalny standard podróży i intensywnie rozwija ofertę dla pasażerów chcąc zwiększyć liczbę dostępnych miejsc w pociągach, by kolej stała się środkiem transportu pierwszego wyboru.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).