Piłka ręczna: hummel rozszerza współpracę z Superligą
Producent sprzętu sportowego, marka hummel, rozszerza zakres współpracy promocyjnej przy rozgrywkach PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet. W sezonie 2020/2021 na rynek trafią nowe modele oficjalnych butów rozgrywek, a także 22 najlepszych zawodniczek i zawodników sezonu, zdobywców statuetek Gladiatorów, otrzyma propozycję podpisania indywidualnych kontraktów sponsorskich z marką hummel.
Od sezonu 2019/2020, najlepsze zawodniczki i zawodnicy każdej serii są nagradzani indywidualnymi nagrodami. Po każdej serii rozgrywek, kibice mogą brać udział w głosowaniu na zwycięzców na profilach społecznościowych PGNiG Superligi Kobiet i PGNiG Superligi na portalu Facebook. Fani mogą wybierać zwycięzcę spośród trzech nominowanych przez dziennikarzy TVP Sport, WP SportoweFakty oraz Przeglądu Sportowego zawodniczek i trzech zawodników. Sportowcy są nagradzani obuwiem marki hummel.
Na mocy nowego porozumienia z Superligą sp. z o.o., do grona ambasadorów marki hummel dołączyć będzie mogło 22 zwycięzców plebiscytu na najlepszych zawodników sezonu, Gladiatorów, który rokrocznie organizowany jest w PGNiG Superlidze i PGNiG Superlidze Kobiet. W ramach współpracy, sportowcy dostaną propozycję indywidualnych kontraktów sponsorskich. W sezonie 2019/2020 indywidualne kontrakty zaproponowano MVP sezonu – Kindze Jakubowskiej i Szymonowi Sićko, którzy od sierpnia 2020 zostali nowymi ambasadorami marki hummel.
– Co roku Gladiatory odbierają 22 najbardziej wyróżniający się sportowcy sezonu najwyższej klasy rozgrywkowej piłki ręcznej w Polsce. Zależało nam na tym by w jeszcze większym stopniu wyróżnić ich trud i całoroczne dokonania. Dzięki rozszerzeniu współpracy z marką hummel, będziemy mogli uhonorować zawodników i zawodniczki w dużo większym stopniu niż do tej pory. Rozszerzenie współpracy to kolejny dowód na ogromny wzrost zainteresowania PGNiG Superligą i PGNiG Superligą Kobiet oraz ich wartością promocyjną dla sponsorów. – mówi Marek Janicki, prezes Superligi Sp. z o.o.
Podobnie jak w sezonie poprzednim, na rynek trafi do sprzedaży nowy model oficjalnego buta Superligi i Superligi Kobiet, przeznaczony do piłki ręcznej.
– W poprzednim sezonie na polskich parkietach świetnie sprawdziły się buty Aerocharge Engineered STZ. Rozwijając ten model, przedstawiamy nowy Oficjalny But Superligi i Superligi Kobiet – Aerocharge Fusion STZ. Główną zmianą jest materiał zewnętrzny. Nowa dzianinowa cholewka poprawia oddychalność stopy podnosząc komfort graczy podczas treningów i meczów. Wewnętrzna taśma w przedniej części buta i nowy system sznurowania zapewniają dokładne dopasowanie obuwia do stopy i lepszą kontrolę. Jesteśmy przekonani, że Aerocharge Fusion STZ podbije serca zawodników i fanów piłki ręcznej w Polsce. – powiedział Nikodem Pałasz, General Manager hummel Poland.
hummel – duńska marka, założona w 1923 roku, znana jest z produkcji innowacyjnej i wytrzymałej odzieży, a także obuwia i akcesoriów sportowych. Marka obecna jest w Polsce w wielu dyscyplinach, w tym w piłce ręcznej, piłce nożnej, koszykówce, siatkówce, tenisie, pięcioboju nowoczesnym a nawet w futbolu amerykańskim. Dla marki hummel sport to coś więcej niż tylko aktywność fizyczna. To międzynarodowy język, który burzy podziały polityczne, rasowe, kulturalne i religijne. Dlatego motto marki jest niezmienne od lat i brzmi „Zmieniamy świat przez sport”.
Superliga sp. z o.o. jest spółką zarządzającą najwyższą klasą rozgrywkową piłki ręcznej mężczyzn i kobiet w Polsce – PGNiG Superligą i PGNiG Superligą Kobiet, odpowiadającą za prowadzenie rozgrywek, sprzedaż praw medialnych i scentralizowanych praw marketingowych.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).