Pierwsza wygrana Polaków na Mistrzostwach Świata Amatorskiego MMA 2024
Rozpoczęły się Mistrzostwa Świata Amatorskiego MMA IMMAF 2024. W inauguracyjnym dniu zawodów walczył jeden reprezentant Polski wyłoniony do kadry przez Stowarzyszenie MMA Polska.
Mistrzostwa Świata IMMAF 2024 rozpoczęły się 5 listopada. Wydarzenie odbywa się w Uzbekistanie. W pierwszym dniu mistrzostw w turniejowych zmaganiach z polskiej kadry wziął udział Nikodem Miastkowski, który rywalizuje wśród seniorów. 22-letni Polak na dystansie trzech rund pokonał Matteo Talamontiego z Włoch i wszedł do 1/8 finału.
Oficjalne wyniki pierwszego dnia zmagań:
Waga piórkowa 65,8 kg (145 lbs) – Nikodem Miastkowski pokonał Matteo Talamontiego (Włochy) jednogłośną decyzją sędziów (3 x 29-28)
W kolejnym dniu rywalizacji Nikodem stoczy walkę o wejście do ćwierćfinału, a do turnieju przystąpi również Aleksandra Geaidy, która rywalizuje wśród juniorów.
Tegoroczna edycja Mistrzostw Świata IMMAF 2024 odbywa się w Taszkencie, stolicy Uzbekistanu, w dniach od 5 do 11 listopada. W hali Humo Arena rywalizuje blisko 500 fighterów z 62 krajów. International Mixed Martial Arts Federation jest najważniejszą międzynarodową organizacją zajmującą się promowaniem i rozwojem amatorskiego MMA. IMMAF powstała w roku 2012. Jednym z głównych celów organizacji jest wprowadzenie MMA na igrzyska olimpijskie. IMMAF zrzesza już ponad 130 organizacji z całego świata zajmujących się MMA w jego amatorskim wydaniu.
Stowarzyszenie MMA Polska, które należy do IMMAF i które powołuje kadrę Polski, powstało w roku 2019. Jest to pierwsza w kraju organizacja powołana do reprezentowania i tworzenia profesjonalnej przestrzeni dla rozwoju amatorskiego MMA. Głównym celem Stowarzyszenia jest między innymi dbanie o pozytywny wizerunek MMA, organizowanie zawodów krajowych, powoływanie kadry na międzynarodowe turnieje, a w dalszej przyszłości wprowadzenie tej dyscypliny do grona sportów olimpijskich.
Zmagania naszych zawodników można śledzić na żywo stronie:
https://immaf.tv
Kod rabatowy: Eurofederation20%
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).