Oświadczenie Clout MMA w sprawie problemów z transmisją PPV
Prezentujemy oświadczenie Clout MMA, związane z problemami podczas wczorajszej transmisji PPV, zamieszczone w social mediach:
“Drodzy Widzowie
Gala CLOUT MMA 1, która odbyła się w sobotni wieczór na warszawskim Torwarze, była pasjonującym i emocjonującym wydarzeniem. Dziękujemy za Wasze wsparcie w ostatnich miesiącach. Zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić Wam rozrywkę na jak najwyższym poziomie.
Jesteśmy jednak świadomi, że wielu naszych widzów, którzy zakupili transmisję PPV w serwisie CLOUTMMA.tv, doświadczyli problemy z dostępem do niej.
Sytuacja ta była spowodowana niespotykaną skalą ataków hakerskich, które zostały skierowane przeciwko naszej organizacji. Jest nam z tego powodu niezmiernie przykro, ponieważ zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby zwalczyć ten problem. Mamy świadomość, że nasi fani mają prawo oczekiwać najwyższej jakości transmisji
Informujemy, że współpracujemy z naszym dostawcą technologii oraz organami ścigania, aby jak najszybciej rozwiązać zaistniały problem. Naszym głównym celem jest indywidualne rozpatrzenie wszystkich reklamacji. Osoby, które doświadczyły problemy w sobotni wieczór, prosimy o kontakt z wykorzystaniem formularza kontaktowego w serwisie CLOUTMMA.tv.
Jednocześnie zapewniamy, że w ramach rekompensaty material archiwalny z CLOUTMMA.tv będzie dostępny przez wydłużony czas – przez najbliższe 10 dni.”
OŚWIADCZENIE CLOUT MMA
— CLOUT MMA (@cloutmma) August 6, 2023
Formularz: https://t.co/sYQBQTbEUK pic.twitter.com/f75t98b6Az
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).