Nowy wymiar kibicowania – poznaj unikatowe miejsce dla fanów Białej Gwiazdy
Jeden z kluczowych projektów Wisły Kraków, nad którym intensywnie pracowano w minionych miesiącach, dobiegł końca. W dniach 22-23 kwietnia 2022 roku światło dzienne ujrzy wyjątkowe miejsce na miarę historii 13-krotnego mistrza Polski dedykowane fanom Białej Gwiazdy. Oficjalny Fanshop Klubu – wraz z wyodrębnioną częścią Strefy Kibica – stanowi odpowiedź na potrzeby sympatyków, wyróżniając się nowoczesnością i unikatowością.
Ideą powstania Fanshopu było wydzielenie na Stadionie Miejskim im. Henryka Reymana w Krakowie przestrzeni dla kibiców odwiedzających R22. Przestrzeni, z którą będzie mógł identyfikować się każdy Wiślak, chętnie do niej wracając nie tylko przy okazji meczów domowych Białej Gwiazdy. Projekt sklepu przygotowany został z olbrzymią starannością, uwzględniając wszelkie niezbędne elementy wiślackiego DNA. Wystrój miejsca to połączenie nowoczesności i stylu loftowego ze stadionowym klimatem. Wnętrze oraz zabudowa meblowa pozostaje jedynie tłem dla zróżnicowanej oferty produktowej w pełnej trójkolorowej gamie kolorystycznej. Całość dopełniona została przez interaktywne elementy elektroniczne.
Przed wcieleniem projektu w życiu przedstawiciele klubu odpowiedzialni za jego koordynację odwiedzili kilka europejskich klubów, uczestnicząc w praktycznych warsztatach studyjnych, podczas których zaczerpnęli istotną wiedzę dotyczącą aktualnych trendów, zyskując informacje z zakresu funkcjonowania sklepów piłkarskich i pozyskując ważne know-how, także dotyczące nowoczesnych rozwiązań digital signage. Ugoszczeni zostali m.in. przez Borussię Dortmund, Borussię Mönchengladbach, Spartę Praga czy Dynamo Kijów.
Realizacja przedsięwzięcia była priorytetem dla Właścicieli i Zarządu Wisły Kraków, którzy doskonale zdają sobie sprawę z potrzeby istnienia takiego miejsca. Pomimo trudności spowodowanych pandemią udało się pomyślnie zakończyć prace modernizacyjne i oddać w ręce kibiców nowy Fanshop o łącznej powierzchni komercyjnej 505 metrów kwadratowych wraz z częścią magazynową o powierzchni 267 metrów kwadratowych. We wnętrzach sklepu pojawiły się dziesiątki nowych projektów przeznaczonych do wykorzystania w poszczególnych obszarach życia codziennego, znacznie została rozbudowana kolekcja męska, a w niedługim czasie w pozostałych segmentach pojawią się kolejne propozycje, w tym również linia produktów dedykowana Socios Wisła Kraków. Asortyment będzie wprowadzany do oferty systematycznie również w następnych tygodniach po otwarciu Fanshopu.
Sponsorem sklepu i głównym wykonawcą został Interior Commercial Space – wieloletni Partner Wisły Kraków, który uczestniczył już w wielu pracach przy R22, odpowiadając m.in. za stworzenie Strefy Skyboxów na Trybunie Wschodniej – Interior Premium Space – czy modernizację Loży Prezydenckiej. Tym razem nasz Partner jako Główny Wykonawca przeprowadził kompleksową realizację – prace wykonawcze i aranżacyjne, przeobrażając powierzchnię w nowoczesną i funkcjonalną przestrzeń. Wsparcie i zaangażowanie pana Marka Barana z Interior Commercial Space we wszystkie etapy projektu pozwoliły na profesjonalne zrealizowanie całego przedsięwzięcia.
Interior Commercial Space świadczy kompleksowe usługi związane z aranżacją i przebudową powierzchni komercyjnych, biurowych, projektów sieciowych oraz obiektów użyteczności publicznej. Firma wspiera wszystkie etapy procesu inwestycyjnego, od doradztwa, poprzez prace projektowe, po kompleksową realizację.
Miano Sponsora Sklepu przypadło Stowarzyszeniu Socios Wisła Kraków, które wsparło projekt finansowo, pomagając w znacznym stopniu w realizacji przedsięwzięcia. Cieszymy się, że to właśnie Socios tak mocno włączyło się w powstanie Fanshopu ze względu na ważność projektu dla całej społeczności zgromadzonej wokół klubu.
Stowarzyszenie Socios Wisła Kraków to organizacja stworzona przez kibiców, której celem jest szeroko rozumiane wspieranie działalności i rozwoju Białej Gwiazdy. Każdy, kto chce pomagać Wiśle może za pośrednictwem Socios wspierać Klub comiesięczną kwotą. Ustalone zostały składki w różnych wysokościach i każdy, kto decyduje się zostać Socio sam wybiera, którą z nich zamierza opłacać. To, co dla Socios Wisła Kraków szczególnie ważne to wiarygodność i transparentność -właśnie dlatego Stowarzyszenie co miesiąc publikuje rozliczenia finansowe. Również z tego powodu każdy, kto opłaca składki ma prawo współdecydowania o przeznaczeniu zebranych pieniędzy, przy czym siła głosu podczas głosowania uzależniona jest od jej rodzaju.
Partnerem Sklepu została firma STALCO, która wyposażyła przestrzeń w komplet umeblowania. Nowoczesne regały, gabloty, kosze na produkty, przymierzalnie czy zabudowa kas w stylu industrialnym zostały zaprojektowane i wykonane specjalnie dla Wisły Kraków.
Drugi z Partnerów to MAXFLIZ – firma założona w 1992 roku, posiadająca 30-letnie doświadczenie w usługach związanych z kompleksowym wyposażeniem wnętrz. Oficjalny Partner Wisły Kraków, który Białą Gwiazdę wspiera od 2017 roku, przyczynił się do realizacji kolejnego ważnego projektu umożliwiającego rozwój klubu. W nowym wiślackim sklepie znalazły się produkty z kolekcji marek własnych Salonów Wyposażenia Wnętrz MAXFLIZ – Maxliving i Maxlight – będące połączeniem najwyższej jakości, funkcjonalności oraz niezwykłego designu.
Partner technologiczny to EXPANDER INTEGRATOR IT, czyli przedsiębiorstwo od lat współpracujące z Białą Gwiazdą. Firma zadbała o wyposażenie przestrzeni w nowoczesne rozwiązania technologiczne w ramach digital signage, wykonując także wszelkie niezbędne instalacje.
Expander Integrator IT działa na rynku od 2001 roku i opiera swoją aktywność na trzech filarach: integracji rozwiązań teletechnicznych, instalacji systemów IT i ogólnopolskiej sieci serwisowej. Realizuje projekty związane z systemami niskoprądowymi (w tym systemy pożarowe, zabezpieczeń, oddymiania, monitoringu czy okablowania strukturalnego), rozwiązaniami multimedialnymi i audio wideo. Działa w obszarach informatyki, teletechniki i automatyki. Partner Wisły stał się rozpoznawalny dzięki zbudowaniu ogólnopolskiej sieci instalatorów i serwisantów, a następnie zrealizowaniu największych, najbardziej rozproszonych projektów serwisowo-instalacyjnych w Polsce. Wspiera klientów w trudnych projektach serwisowych, nawet z bardzo krótkim czasem reakcji (SLA), zajmując się wszystkimi systemami znajdującymi się w jego portfolio.
Realizacja Fanshopu nie byłaby możliwa bez współpracy z Zarządem Infrastruktury Sportowej w Krakowie, który umożliwił klubowi adaptację powierzchni według opracowanej koncepcji projektowej. Kooperacja z Panem Krzysztofem Kowalem – pozytywnie zapatrującym się na zmiany przy R22 – była kluczem do rozpoczęcia prac modernizacyjnych, a systematyczne konsultacje pozwoliły na pomyślne ukończenie projektu.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).