Nowy forBET: “Zmieniamy się na lepsze!”
Nowy rok – nowy forBET! W poniedziałek 17 stycznia uruchomiona została nowa strona WWW czołowego bukmachera w Polsce. Pierwsze oceny użytkowników są pozytywne – nowoczesny layout poprawił właściwości użytkowe, które zawsze były atutem serwisu iforbet.pl. Z okazji startu nowej strony bukmacher szykuje serię promocji!
forBET oferuje zakłady wzajemne przez internet od 2016 roku. Od tamtego czasu strona była wielokrotnie aktualizowana, dodawano nowe funkcje i produkty. Obecna aktualizacja jest jednak wyjątkowa, bo po raz pierwszy objęła wszystkie obszary serwisu jednocześnie: od backendowych zakamarków programistycznych, po frontendowy wygląd i layout.
– Za nami miesiące pracy nad nową stroną i cieszę się, że przepięcie przebiegło bez większych kłopotów. Tworząc serwis zależało nam, by osiągnąć spójność z wyglądałem i funkcjonalnością aplikacji, która technologicznie wyprzedzała starą stronę. Teraz Gracz może już korzystać z usprawnionego silnika zakładów na wersji desktopowej, mobilnej i aplikacjach, co powinno przełożyć się na komfort użytkowania – mówi dyrektor działu IT Marcin Jamiołkowski.
– Podobno lepsze jest wrogiem dobrego, a nasza stara strona zawsze była wysoko oceniana przez użytkowników i ekspertów. Zdecydowaliśmy się jednak podjąć wyzwanie i ulepszyć stary serwis. Czy to się udało? Pierwsze oceny Graczy są pozytywne! Obiektywnie można stwierdzić, że strona jest ładniejsza i zyskała nowe, pożądane funkcje, na przykład możliwość przełączenia w tryb ciemny. Myślę, że Gracze szybko przyzwyczają się do nowego środowiska i będą zadowoleni ze zmiany. Tym bardziej, że zamierzamy zbierać ich uwagi i wprowadzać jeszcze drobne korekty – dodaje prezes forBET Paweł Majewski.
Aby zachęcić Graczy do sprawdzenia nowej strony, forBET przygotuje serię promocji. We wtorek 18.01 jest to Gra Bez Podatku na całą ofertę! W sam raz na Australian Open, Puchar Narodów Afryki, Premier League czy Primera Division!
Wszystkie ważne wydarzenia sportowe możesz obstawić na www.iforbet.pl.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).