Nowa koszulka meczowa KGHM Zagłębia Lubin na sezon 2023/2024
Nowa koszulka meczowa KGHM Zagłębia Lubin na sezon 2023/2024 została zaprezentowana. Tegoroczny design koszulki nawiązuje do procesów zachodzących w oddziałach KGHM Polska Miedź, od wydobycia po finalny produkt tworzony w hutach. Barwy płomieni ognia łączą się z unikalnym blaskiem miedzi, a hołd dla ciężkiej pracy pod ziemią oddają młoty górnicze, które znajdują się na lewym krańcu przedniej części pomarańczowej koszulki.
Koszulka meczowa posiada wiele interesujących detali, takich jak obszyty miedzianą nicią logotyp Nike (swoosh), nawiązujący do walcówki produkowanej przez huty miedzi w regionie. Pierwsze 1000 koszulek dostępnych w sprzedaży będzie miało swój unikalny numer wykonany najnowocześniejszą metodą haftu. Koszulki będą posiadać kilkadziesiąt unikalnych wzorów czołowej części.
Nowa koszulka była również inspiracją do stworzenia identyfikacji graficznej dla I zespołu KGHM Zagłębia Lubin na sezon 2023/2024.
Po kilkunastu latach przerwy, KGHM Zagłębie Lubin powraca do gry w zielonych strojach. Podczas meczów wyjazdowych drużyna będzie występować w nowych barwach. Nowoczesny design i odważne, jaskrawe kolory mają przyciągnąć młodych fanów, którzy chcą przeżywać emocje nie tylko na Stadionie Zagłębia.
Dla karnetowiczów klub przygotował atrakcyjną ofertę. Pomarańczowe koszulki na ten sezon będą dostępne w cenie 249 złotych, natomiast zielone kosztować będą 229 złotych. Regularna cena koszulek to 299 złotych za I komplet i 279 złotych za II komplet.
Sprzedaż stacjonarna w Fanshopie oraz online na sklep.zaglebie.com rozpocznie się w piątek o godzinie 18:00. Nowe koszulki meczowe będzie można nabyć również podczas Pikniku z Zagłębiem, który odbędzie się tego samego dnia o godzinie 18:00. Pracownicy klubu będą gotowi, aby pomóc w wyborze odpowiedniego rozmiaru i udzielić wszelkich informacji.
Zawodnicy KGHM Zagłębia Lubin po raz pierwszy wystąpią w nowych trykotach 23 lipca o godzinie 17:30 na Stadionie Zagłębia w meczu przeciwko Ruchowi Chorzów.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).