Nowa edycja Oficjalnej Fantasy Ekstraklasy!
Fantasy Ekstraklasa startuje w nowej odsłonie na oficjalnej stronie Ekstraklasy! Angażująca kibiców platforma, to nie tylko nowy produkt i kanał Ekstraklasy, ale także ciekawe narzędzie zwiększające potencjał biznesowy ligi.
To największy tego typu piłkarski konkurs w Polsce, a gra stała się już nieodłącznym elementem rozgrywek. W Fantasy Ekstraklasę grają najzagorzalsi sympatycy ekstraklasowych drużyn, ci oglądający naszą ligę nieregularnie, ale także dziennikarze i piłkarze. Oprócz emocji Fantasy Ekstraklasa to także duża wartość biznesowa. W poprzednim sezonie użytkownicy zarejestrowali ponad 60 tysięcy drużyn, co przełożyło się na wygenerowanie blisko 30 mln odsłon. Serwis pozwala na tworzenie bazy danych użytkowników, istotnej m.in. w kontekście sprzedaży praw mediowych.
Serwis Fantasy Ekstraklasa dostępny jest pod adresem fantasy.ekstraklasa.org. Sezon PKO Ekstraklasy rozpocznie się 19 lipca, ale już dzisiaj piłkarscy kibice mogą sprawdzać się w roli menadżerów. Tworzyć własne jedenastki i rywalizować z przyjaciółmi oraz kibicami tej samej ligowej drużyny. Na najlepszych menedżerów czekają atrakcyjne nagrody.
Każdy ze zwycięzców 16 lig klubowych otrzyma oryginalną koszulkę meczową z autografem wybranego piłkarza. To niejedyne nagrody w Fantasy Ekstraklasie. W klasyfikacji generalnej, miesiąca, specjalnej rozgrywce Ekstraklasa CUP czy Pucharze Fantasy będzie można wygrać m.in. oficjalną piłkę meczową, grę Football Manager, FIFA 20, zestawy klubowych gadżetów czy limitowany zegarek Ekstraklasy.
Każdy z użytkowników układa własny skład złożony z zawodników PKO Ekstraklasy. W drużynie musi znajdować się 15 piłkarzy. Do zadań trenera należy również wyznaczenie kapitana, a także późniejsze dokonywanie transferów. Piłkarze punktują m.in. za gole, asysty, wygrane mecze, występ w pierwszym składzie czy zachowanie czystego konta (bramkarze i obrońcy). Zawodnicy otrzymują ujemne punkty za otrzymane kartki, niewykorzystanie rzutu karnego, czy strzelenie gola samobójczego.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).