Super Bowl 2025, oprócz emocjonującego meczu, jak co roku przyciągnął uwagę widzów kreatywnymi i zaskakującymi reklamami. Oto przegląd najciekawszych spotów, które zadebiutowały podczas tegorocznego finału NFL.
Google: “Dream Job”
Z okazji 15. rocznicy pierwszej reklamy podczas Super Bowl, Google zaprezentował spot promujący możliwości swojego asystenta opartego na sztucznej inteligencji, Gemini Live. W reklamie zatytułowanej “Dream Job” obserwujemy ojca przygotowującego się do rozmowy kwalifikacyjnej, któremu Gemini Live pomaga w ćwiczeniach, dostarczając wskazówek i budując jego pewność siebie. Spot podkreśla zaawansowane funkcje asystenta, takie jak naturalne przetwarzanie języka i interakcje w czasie rzeczywistym.
Mountain Dew: “Kiss from a Lime”
Marka Mountain Dew zaskoczyła widzów nietypowym spotem, w którym brytyjski piosenkarz Seal został przekształcony za pomocą CGI w… fokę. W reklamie, wyreżyserowanej przez Taikę Waititiego, Seal wykonuje zmienioną wersję swojego przeboju “Kiss From a Rose”, śpiewając “Kiss From a Lime”. Towarzyszy mu piosenkarka Becky G, a całość utrzymana jest w humorystycznym tonie, z efektownymi wizualizacjami, takimi jak erupcja wulkanu czy orki pływające w tle.
Pringles: “The Call of the Mustaches”
Pringles postawił na humorystyczny spot z udziałem aktora Adama Brody’ego oraz gościnnymi występami Nicka Offermana, Jamesa Hardena i trenera Kansas City Chiefs, Andy’ego Reida. Reklama skupia się na motywie wąsów, które “ożywają” i pomagają bohaterom zdobyć ulubione przekąski. Spot nawiązuje stylistyką do serialu “Batman” z lat 60., dodając nostalgicznego uroku.
Hellmann’s: “When Sally Met Hellmann’s”
Hellmann’s nawiązał do klasyki kina, prezentując spot zatytułowany “When Sally Met Hellmann’s”. W reklamie wystąpili Meg Ryan, Billy Crystal oraz Sydney Sweeney, odtwarzając sceny z kultowej komedii romantycznej “Kiedy Harry poznał Sally”. Spot w humorystyczny sposób promuje majonez Hellmann’s jako nieodłączny element kulinarnych przygód.
BUD LIGHT: BIG MEN ON CUL-DE-SAC
Reklama Bud Light na Super Bowl 2025, zatytułowana “Big Men on Cul-de-Sac”, to humorystyczna opowieść o grupie potężnie zbudowanych sąsiadów.. Jak co roku, marka stawia na rozrywkę i lekki ton, trafiając w gusta fanów wielkiego sportowego wydarzenia.
Tegoroczne reklamy podczas Super Bowl 2025 po raz kolejny udowodniły, że kreatywność i innowacyjność w marketingu nie mają granic. Marki zaskoczyły widzów nie tylko humorem, ale także nowatorskim podejściem do promocji swoich produktów, angażując przy tym znane osobistości i wykorzystując zaawansowane technologie.
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Silesion.pl codziennie. Obserwuj Silesion.pl!
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).
Hisense - jeden z czołowych światowych producentów elektroniki użytkowej i sprzętu AGD nowym sponsorem głównym…
Super Bowl LIX, zaplanowany na 9 lutego 2025 roku w Caesars Superdome w Nowym Orleanie,…
Studio Sports Interactive (SI) oraz wydawca SEGA ogłosili anulowanie premiery gry Football Manager 2025 (FM25).…
Czy osoby kupujące papierosy chętniej sięgają również po alkohol? Jak często używki widoczne są na…
Już dziś rusza 13. edycja legendarnego turnieju Intel® Extreme Masters Katowice, a wraz z nią…
Dobra wiadomość dla mieszkańców Pomorza oraz Trójmiasta. Od końca stycznia bilety na szybką kolej miejską…