Silesion.PL

serwis informacyjny

Najbardziej zaskakujące reklamy Super Bowl 2025 – co przygotowały wielkie marki?

Super Bowl 2025 1

Super Bowl 2025, oprócz emocjonującego meczu, jak co roku przyciągnął uwagę widzów kreatywnymi i zaskakującymi reklamami. Oto przegląd najciekawszych spotów, które zadebiutowały podczas tegorocznego finału NFL.

Google: “Dream Job”

Z okazji 15. rocznicy pierwszej reklamy podczas Super Bowl, Google zaprezentował spot promujący możliwości swojego asystenta opartego na sztucznej inteligencji, Gemini Live. W reklamie zatytułowanej “Dream Job” obserwujemy ojca przygotowującego się do rozmowy kwalifikacyjnej, któremu Gemini Live pomaga w ćwiczeniach, dostarczając wskazówek i budując jego pewność siebie. Spot podkreśla zaawansowane funkcje asystenta, takie jak naturalne przetwarzanie języka i interakcje w czasie rzeczywistym.


Mountain Dew: “Kiss from a Lime”

Marka Mountain Dew zaskoczyła widzów nietypowym spotem, w którym brytyjski piosenkarz Seal został przekształcony za pomocą CGI w… fokę. W reklamie, wyreżyserowanej przez Taikę Waititiego, Seal wykonuje zmienioną wersję swojego przeboju “Kiss From a Rose”, śpiewając “Kiss From a Lime”. Towarzyszy mu piosenkarka Becky G, a całość utrzymana jest w humorystycznym tonie, z efektownymi wizualizacjami, takimi jak erupcja wulkanu czy orki pływające w tle.


Pringles: “The Call of the Mustaches”

Pringles postawił na humorystyczny spot z udziałem aktora Adama Brody’ego oraz gościnnymi występami Nicka Offermana, Jamesa Hardena i trenera Kansas City Chiefs, Andy’ego Reida. Reklama skupia się na motywie wąsów, które “ożywają” i pomagają bohaterom zdobyć ulubione przekąski. Spot nawiązuje stylistyką do serialu “Batman” z lat 60., dodając nostalgicznego uroku.


Hellmann’s: “When Sally Met Hellmann’s”

Hellmann’s nawiązał do klasyki kina, prezentując spot zatytułowany “When Sally Met Hellmann’s”. W reklamie wystąpili Meg Ryan, Billy Crystal oraz Sydney Sweeney, odtwarzając sceny z kultowej komedii romantycznej “Kiedy Harry poznał Sally”. Spot w humorystyczny sposób promuje majonez Hellmann’s jako nieodłączny element kulinarnych przygód.


BUD LIGHT: BIG MEN ON CUL-DE-SAC

Reklama Bud Light na Super Bowl 2025, zatytułowana “Big Men on Cul-de-Sac”, to humorystyczna opowieść o grupie potężnie zbudowanych sąsiadów.. Jak co roku, marka stawia na rozrywkę i lekki ton, trafiając w gusta fanów wielkiego sportowego wydarzenia.


Tegoroczne reklamy podczas Super Bowl 2025 po raz kolejny udowodniły, że kreatywność i innowacyjność w marketingu nie mają granic. Marki zaskoczyły widzów nie tylko humorem, ale także nowatorskim podejściem do promocji swoich produktów, angażując przy tym znane osobistości i wykorzystując zaawansowane technologie.

Jesteśmy na  Google News. Dołącz do nas i śledź  Silesion.pl  codziennie. Obserwuj Silesion.pl!


Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Copyright Silesion.pl© Wszelkie prawa zastrzeżone. 2016-2025