Najbardziej zaskakujące reklamy Super Bowl 2025 – co przygotowały wielkie marki?
Super Bowl 2025, oprócz emocjonującego meczu, jak co roku przyciągnął uwagę widzów kreatywnymi i zaskakującymi reklamami. Oto przegląd najciekawszych spotów, które zadebiutowały podczas tegorocznego finału NFL.
Google: “Dream Job”
Z okazji 15. rocznicy pierwszej reklamy podczas Super Bowl, Google zaprezentował spot promujący możliwości swojego asystenta opartego na sztucznej inteligencji, Gemini Live. W reklamie zatytułowanej “Dream Job” obserwujemy ojca przygotowującego się do rozmowy kwalifikacyjnej, któremu Gemini Live pomaga w ćwiczeniach, dostarczając wskazówek i budując jego pewność siebie. Spot podkreśla zaawansowane funkcje asystenta, takie jak naturalne przetwarzanie języka i interakcje w czasie rzeczywistym.
Mountain Dew: “Kiss from a Lime”
Marka Mountain Dew zaskoczyła widzów nietypowym spotem, w którym brytyjski piosenkarz Seal został przekształcony za pomocą CGI w… fokę. W reklamie, wyreżyserowanej przez Taikę Waititiego, Seal wykonuje zmienioną wersję swojego przeboju “Kiss From a Rose”, śpiewając “Kiss From a Lime”. Towarzyszy mu piosenkarka Becky G, a całość utrzymana jest w humorystycznym tonie, z efektownymi wizualizacjami, takimi jak erupcja wulkanu czy orki pływające w tle.
Pringles: “The Call of the Mustaches”
Pringles postawił na humorystyczny spot z udziałem aktora Adama Brody’ego oraz gościnnymi występami Nicka Offermana, Jamesa Hardena i trenera Kansas City Chiefs, Andy’ego Reida. Reklama skupia się na motywie wąsów, które “ożywają” i pomagają bohaterom zdobyć ulubione przekąski. Spot nawiązuje stylistyką do serialu “Batman” z lat 60., dodając nostalgicznego uroku.
Hellmann’s: “When Sally Met Hellmann’s”
Hellmann’s nawiązał do klasyki kina, prezentując spot zatytułowany “When Sally Met Hellmann’s”. W reklamie wystąpili Meg Ryan, Billy Crystal oraz Sydney Sweeney, odtwarzając sceny z kultowej komedii romantycznej “Kiedy Harry poznał Sally”. Spot w humorystyczny sposób promuje majonez Hellmann’s jako nieodłączny element kulinarnych przygód.
BUD LIGHT: BIG MEN ON CUL-DE-SAC
Reklama Bud Light na Super Bowl 2025, zatytułowana “Big Men on Cul-de-Sac”, to humorystyczna opowieść o grupie potężnie zbudowanych sąsiadów.. Jak co roku, marka stawia na rozrywkę i lekki ton, trafiając w gusta fanów wielkiego sportowego wydarzenia.
Tegoroczne reklamy podczas Super Bowl 2025 po raz kolejny udowodniły, że kreatywność i innowacyjność w marketingu nie mają granic. Marki zaskoczyły widzów nie tylko humorem, ale także nowatorskim podejściem do promocji swoich produktów, angażując przy tym znane osobistości i wykorzystując zaawansowane technologie.
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Silesion.pl codziennie. Obserwuj Silesion.pl!
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).