MONDOLAB nowym partnerem KSW
Nowa marka na rynku suplementów sportowych
Korzyści płynące z równowagi w życiu są niezaprzeczalne. Dotyczy to również codziennego uprawiania sportu. W osiąganiu tego stanu pomaga idea SPORT-LIFE BALANCE. Zgodnie z jej założeniami potrzeby osób aktywnych sportowo powinny być zaspokojone, bez negatywnego wpływu na życie zawodowe i osobiste, oraz relacje z rodziną i znajomymi.
Nowa marka suplementów treningowych MONDOLAB jest tego w pełni świadoma i pokazuje, jak ważne jest osiągnięcie harmonii i poczucie satysfakcji z równowagi fizycznej, psychicznej i profesjonalne wsparcie na drodze do mistrzostwa.
Poznaj MONDOLAB
W misji – będącej manifestem marki – możemy przeczytać: „Wierzymy, że przy odpowiednim wsparciu sportowcy dnia codziennego mogą przesuwać swoje granice równie efektywnie, co profesjonaliści, zachowując równowagę między spełnianiem sportowych ambicji i rozwijaniem zainteresowań a obowiązkami i wyzwaniami życia osobistego”.
Twórcom MONDOLAB opisana idea jest szczególnie bliska ponieważ dotyczy każdej osoby uprawiającej sport. Niezależnie od tego, czy jest się zawodowym sportowcem, czy po prostu osobą aktywną, ze wsparciem dopasowanej suplementacji, można przesuwać swoje granice, zachowując SPORT-LIFE BALANCE.
Wsparcie na każdym etapie treningu
W portfolio marki znalazły się produkty z ogromnym potencjałem, które razem tworzą 5-etapowy system suplementacji. Pozwala on inteligentnie zarządzać treningiem, zmniejszając ryzyko przetrenowania i przeciążenia. To MUST HAVE każdej osoby związanej ze sportem.
Można wprowadzić je wszystkie do swojego planu treningowego lub wybrać wsparcie konkretnego etapu np. regenerację potreningową. Jak podkreślają twórcy marki, właściwie rozumiana i zorganizowana suplementacja w sporcie zapewnia równowagę, siły fizyczne i psychiczne, niezbędne do osiągania najlepszych wyników.
Zaangażowanie w jakość jest priorytetem MONDOLAB. Marka doskonale rozumie, że aby powstała innowacyjna i skuteczna formuła potrzebne są jakościowe surowce i bezpieczne praktyki produkcji. Dlatego w tym obszarze ściśle współpracuje z najlepszymi światowymi laboratoriami i ludźmi, którzy podzielają jej filozofię, by tworzyć i dostarczać najwyższej jakości produkty ze składników klasy premium.
Bezpieczny sport
Pierwsza linia produktów MONDOLAB to suplementy pomocne w utrzymaniu optymalnej wydolności fizycznej, uzupełniające rezerwy energetyczne, wspomagające regenerację i utrzymujące optymalne nawodnienie organizmu. Bezpieczne i dozwolone w sporcie.
Nie zawierają niedopuszczonych składników i substancji pomocniczych, stanowiących poważne zagrożenie dla zdrowia. Skomponowane zostały w zgodzie z ideą czystej etykiety (Clean Label Formula), która oznacza prosty skład – wytwarzanie produktów przy użyciu jak najmniejszej ilości wysokiej jakości składników; oraz Natural Taste, czyli w 100% naturalne, otrzymywane z surowców roślinnych smaki i barwniki.
Produkty MONDOLAB nie zawierają konserwantów, sztucznych wypełniaczy, polepszaczy i wzmacniaczy smaku. Wszystkie są odpowiednie dla wegetarian.
Współpraca z Federacją KSW
Marka MONDOLAB chce być znana z jakości, światowego poziomu i ciągłego rozwoju, dlatego już dziś zapowiada poszerzenie asortymentu i rozbudowę portfolio. Od początku buduje partnerstwa i rozszerza okołosportowe horyzonty, by szeroko inspirować ideą SPORT-LIFE BALANCE.
Opracowując formułę przedtreningową, twórcy marki nawiązali współpracę z zawodnikami Federacji KSW – organizacji promującej walki MMA (Mixed Martial Arts). Dzięki tej współpracy powstał NALT POWER Pre-workout System – hero produkt MONDOLAB.
Ten innowacyjny suplement przedtreningowy łączy w swojej formule składniki zwiększające wytrzymałość i dodające sił podczas treningu z NALT (N-acetylo-L-tyrozyna) i innymi stymulantami, zapewniając pozytywne pobudzenie, motywację i skupienie, niezbędne do uzyskania szczytowej wydajności podczas intensywnego treningu lub zawodów.
Twarzą kampanii promującej NALT POWER Pre-workout System został Roberto Soldić – zawodnik mieszanych sztuk walki, mistrz KSW w wadze półśredniej, który na swoją renomę jednego z najniebezpieczniejszych zawodników w Europie zapracował sobie spektakularnymi zwycięstwami.
Ambasadorzy marki, czyli MONDOTEAM
Wśród ambasadorów marki znaleźli się zarówno zawodowi sportowcy, trenerzy, jak i amatorzy sportu – ludzie tworzący społeczność, której celem jest poprawa jakości życia poprzez SPORT-LIFE BALANCE.
Ambasadorowie reprezentują różne podejścia do treningu i różne dyscypliny sportowe. Ich zadaniem jest edukowanie, motywowanie i inspirowanie do zdrowszego życia poprzez odpowiednią suplementację.
Poznaj MONDOTEAM
SPORTY WYTRZYMAŁOŚCIOWE
Aleksandra Krawczyk
Pasjonatka triathlonu. Zadebiutowała w 2014 roku w Brodnicy i od tamtej pory sport stał się nieodłącznym elementem jej życia. Autorka bloga tematycznego „Tri w kolorze blond”.
Jakub Krzyżak
Doświadczony sportowiec z pokaźnym dorobkiem sukcesów w kolarstwie i bieganiu, który na sportowej „emeryturze” jako trener z pasją przekazuje wiedzę każdemu, kto czuje potrzebę zmian w swoim życiu.
SIŁOWNIA I FITNESS
Monika Czapiewska
Od ponad 5 lat regularnie na sali treningowej. Wypracowała autorski system treningowy, aby zbudować pośladki, zachować smukłe uda i wzmocnić core.
Grzegorz Kot
Trener personalny z ponad 25-letnim międzynarodowym doświadczeniem (Europa i USA) w zakresie kształtowania sylwetki i zdrowego odżywiania. Mistrz Philadelphii i Stanu Pensylwania z roku 2008 w kulturystyce, podwójny Mistrz Polski z 2017 r. i piąty zawodnik na Mistrzostwach Świata w kulturystyce.
SPORTY WALKI
Laura Grzyb
Niepokonana na zawodowym ringu pięściarka z Jastrzębia-Zdroju, z zawodowym rekordem 5:0. W listopadzie 2021 roku podczas finału XXI Mistrzostw Polski w boksie Seniorek i Seniorów obroniła tytuł Mistrzyni Polski, zdobywając ten tytuł już po raz 12-ty.
Andrzej Grzebyk
Zawodnik MMA wagi średniej. Były podwójny mistrz polskiej organizacji FEN w wadze średniej i półśredniej. Od 21 maja 2020 roku zawodnik Federacji KSW.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).