Mistrzowie świata i mistrzowie podwórek – PKN ORLEN dla młodych sportowych talentów
“Żeby zostać mistrzem świata, trzeba najpierw zostać mistrzem podwórka” – to hasło konkursu dla dzieci i młodzieży zorganizowanego przez PKN ORLEN w ramach kampanii wspierania i promowania polskiego sportu, która rozpoczęła się 5 września br. Ogólnopolską akcję poszukiwania młodych mistrzów podwórek wpierają polscy mistrzowie świata: Bartosz Zmarzlik, Paweł Fajdek i Bartosz Kurek.
– PKN ORLEN jest największym sponsorem polskiego sportu, zarówno tego na poziomie zawodowym, jak i amatorskim, ale także angażuje się w rozwoju młodych talentów. W sposób systemowy wspieramy sport dzieci i młodzieży, zapewniając młodym talentom odpowiednie warunki rozwoju. W 2021 roku, uwzględniając działania LOTOSu, taką pomocą zostało objętych ponad 62 tys. młodych adeptów różnych dyscyplin. Wśród nich były te najbardziej popularne, takie jak piłka nożna, lekkoatletyka czy siatkówka, ale także judo, kolarstwo czy żeglarstwo. Nasza najnowsza inicjatywa, realizowana wspólnie z mistrzami świata polskiego sportu, stwarza młodym ludziom możliwości rozwijania ich talentów i spełniania marzeń. To nie tylko realizacja naszej strategii sponsoringu sportowego, ale też praktyczne wcielenie w życie zasad Społecznej Odpowiedzialności Biznesu – powiedziała Agata Pniewska, Dyrektor Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów.
W ramach kampanii i konkursu Mistrzowie świata i mistrzowie podwórek, została uruchomiona specjalna strona www.i.pl/mistrzowie, na której młodzi sportowcy od 5 września do 2 października mogą umieszczać swoje zgłoszenia i prezentować talenty sportowe. Najbardziej obiecujący młodzi sportowcy, którzy zgłoszą się do konkursu, będą mogli odbyć trening z gwiazdami sportu i rozwinąć swoją karierę sportową, a w przyszłości być może zdobyć tytuł mistrzowski.
W specjalnym spocie wideo i w materiałach promujących konkurs zobaczymy wybitnych polskich mistrzów świata ze sportowej Grupy ORLEN: Bartosza Zmarzlika, Pawła Fajdka i Bartosza Kurka, którzy zaangażują się w ogólnopolską akcję poszukiwania przyszłych mistrzów świata na polskich podwórkach. Za realizację kampanii odpowiadała agencja Heart&Brain. Materiały promocyjne są dostępne w Internecie, mediach społecznościowych, w prasie i TV.
Grupa ORLEN jest sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego, Polskiego Komitetu Paraolimpijskigo, Polskiego Związku Piłki Siatkowej, Polskiego Związku Lekkiej Atletyki, Polskiego Związku Koszykówki oraz sponsorem ponad 70 klubów sportowych w całej Polsce. Po sfinalizowaniu fuzji z LOTOSEM, PKN ORLEN jest również sponsorem: Reprezentacji Narodowej w piłce nożnej, Polskiego Związku Narciarskiego i Polskiego Związku Tenisa. Flagowym projektem Koncernu jest sponsoring tytularny zespołu Alfa Romeo F1 Team ORLEN oraz wsparcie naszego ambasadora i jedynego polskiego kierowcy w historii Formuły 1, Roberta Kubicy.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).