Silesion.PL

serwis informacyjny

Miedź Legnica wznowiła treningi

trening 2 fot b hamanowicz miedzlegnica

trening 2 fot b hamanowicz miedzlegnica

Piłkarze Miedzi powrócili do zajęć. Trener Wojciech Łobodziński na pierwszym treningu miał do dyspozycji 21 graczy. Wśród nich byli Szymon Stróżyński, Hamza Bahaid i Bruno Garcia Marcate, którzy rundę wiosenną przepracowali w drugim zespole. 

Rozpoczęliśmy od odprawy. Omówiliśmy pierwsze zagadnienia taktyczne, ale przede wszystkim poświęciliśmy czas na zagadnienia organizacyjne. Następnie wyszliśmy na boisko, wszystkie ćwiczenia wykonując z piłką. Zrobiliśmy przegląd kadr, wprowadzając nowych zawodników. Ustaliliśmy też plan na najbliższe dwa tygodnie, bo to jest najważniejsze, by zawodnicy wiedzieli jak i nad czym będziemy pracować. Przygotowujemy się też do badań wydolnościowych, które czekają nas w czwartek. Nie zwiększamy od razu obciążeń treningowych, by badania były wiarygodne. Dlatego przez pierwsze dwa dni robimy bardzo spokojne wprowadzenie do zajęć. Po badaniach ruszymy pełną parą – mówi trener Wojciech Łobodziński. 

W zajęciach uczestniczyło 21 graczy, w tym dwóch bramkarzy. Przygotowania z pierwszym zespołem rozpoczęli pozyskani w przerwie letniej 18-letni Filip Balcewicz oraz 22-letni Jurich Carolina, a także 18-letni Szymon Stróżyński, 21-letni Hamza Bahaid i 24-letni Bruno Garcia Marcate, którzy wiosną występowali w trzecioligowej Miedzi II Legnica. W czwartek 1 lipca od godz. 9:30 legniczanie przechodzić będą badania wydolnościowe pod okiem dr Bartosza Ochmanna z Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. Pierwszy sparing Miedź rozegra 7 lipca z KGHM Zagłębiem Lubin. Fortuna 1 Liga rozgrywki wznowi w weekend 31 lipca/1 sierpnia.

 
Plan przygotowań Miedzi:

  • 29.06 – start przygotowań;
  • 1.07 – badania wydolnościowe;
  • 7.07 – sparing z KGHM Zagłębiem Lubin;
  • 10.07 – sparing z KKS 1925 Kalisz;
  • 13-17.07 – zgrupowanie w Szamotułach;
  • 17.07 – sparing z Lechem Poznań;
  • 23.07 – sparing z Odrą Opole.

Fot. B. Hamanowicz/miedzlegnica.eu

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).

About Author