Silesion.PL

serwis informacyjny

AL-KO sponsorem biznes Warty Poznań. Logo firmy na koszulkach piłkarzy

Firma AL-KO, dotychczasowy członek Klubu Biznesu Warty Poznań, została sponsorem biznes „Zielonych”. W najbliższym sezonie poznańscy piłkarze będą prezentowali logo AL-KO na rękawkach swoich koszulek meczowych.

Bardzo cieszymy się z podpisania umowy sponsorskiej z firmą AL-KO. Nasza współpraca trwa już blisko 3 lata, czyli od momentu, przejęcia Warty Poznań przez Bartłomieja Farjaszewskiego, i układa się bardzo dobrze. Nowy kontrakt to dowód na to, że warto nam zaufać – mówi prezes Warty Poznań S.A., Michał Wieczorek. – Mamy wspólne wartości, takie jak np. ekologię, stawiamy sobie podobne cele, cieszymy się wzajemnym zaufaniem i wierzymy w to, że nasza współpraca będzie się w dalszym ciągu rozwijała.

AL-KO Kober obchodzi w tym roku 90-lecie istnienia. Jej korzenie sięgają małego, rodzinnego warsztatu ślusarskiego w Bawarii. Dziś jest firmą o międzynarodowym zasięgu i ma swoje przedstawicielstwo m.in. w Polsce. Siedziba spółki w naszym kraju mieści się w Wysogotowie. AL-KO specjalizuje się w produkcji innowacyjnych urządzeń ogrodowych.

W zbliżającym się sezonie logotyp AL-KO będzie widoczny na rękawku koszulek, w których piłkarze Warty Poznań będą rozgrywali mecze w PKO BP Ekstraklasie oraz w Fortuna Pucharze Polski.

Nasza dotychczasowa współpraca z Wartą Poznań układa się bardzo dobrze. Początkowo nasze działania były ukierunkowane na młodzież z Akademii Warty Poznań, a teraz wspieramy także pierwszą drużynę, której postawa, nie ukrywam, napawa dumą. Utożsamiamy się z Wartą Poznań z jej ideami i celami, które postawiła sobie w ostatnich latach. Widzimy ogromne zmiany, które dzieją się w Klubie. Dlatego zdecydowaliśmy się na zacieśnienie współpracy – mówi Marcin Liszyński, prezes zarządu AL-KO Kober Polska Sp. z o.o. – Wierzymy w to, że społeczność Warty Poznań nadal będzie się rozwijała. W drużynie jest fantastyczna atmosfera i to na pewno zjednuje sympatię kibiców nie tylko w Poznaniu, ale z całej Polski. Bardzo nas to cieszy.

Fot. Jan Piechota / Warta Poznań 

Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).