Michał “Sobota” Sobolewski – dzień z zawodnikiem Prime Show MMA
Michał Sobolewski to raper, znany jako Sobota, S.O.B., Szekspir i eSOBe. Karierę artystyczną rozpoczął pod koniec lat 90. XX w. W październiku 2016 r. Sobota razem z Bonsonem, Bilonem, Anną Karwan, Kieru, Winim i Matheo wystąpił w teledysku „Trzy korony”, promującą gale MMA KSW 36. 21 listopada 2020 roku zadebiutował w mieszanych sztukach walki (MMA) podczas gali „FAME 8: Dubiel vs. Blonsky”. Przeciwnikiem Soboty był inny raper Filip „Filipek” Marcinek. Pojedynek po trzech rundach zwyciężył jednogłośnie na punkty Filipek. W sobotę 19 lutego 2022 roku Sobota stoczy walkę dla nowo powstałej, innej freak show fight’owej federacji, PRIME SHOW MMA podczas gali „PRIME: Zadyma” na zasadach bokserskich, gdzie zmierzy się z Adrianem Salwą, znanym w mediach jako „PuszBarber”
Wszystkie walki Gali Prime Show MMA możecie obstawiać tylko i wyłącznie na www.efortuna.pl i aplikacji Fortuny.
Sprawdź szczegóły:
Nie masz jeszcze konta w zakładach bukmacherskich efortuna.pl? Zarejestruj się z kodem rejestracyjnym MMM600 klikając TUTAJ i odbierz darmowe 20.00 PLN w postaci freebeta
W walce wieczoru zmierzy się dwóch dawnych przyjaciół Kruszwil i Kamerzysta. Obaj chcą rozwiązać swój konflikt w klatce, a na jego rozstrzygnięcie czekają dawni i obecni widzowie.
Na karcie ponadto zobaczymy takich zawodników jak: Soroko, Stifler, Muran czy Dawid Ambro. Debiut zaliczy gwiazda disco-polo – Dawid Narożny, czyli założyciel zespołu Piękni i Młodzi.
Zakaz uczestnictwa w grze hazardowej dla osób poniżej 18 roku życia. Hazard stwarza wysokie ryzyko straty finansowej. Nadmierna gra niesie ze sobą potencjalne zagrożenie dla zdrowia.
FORTUNA online zakłady bukmacherskie Sp. z o.o. prowadzi działalność w zakresie zakładów wzajemnych urządzanych przez sieć Internet na podstawie decyzji wydanej przez Ministra Finansów z dnia 23 stycznia 2012 r. o numerze SC/12/7251/10/WKC/11-12/5565 (przedłużonej decyzją z dnia 22 stycznia 2018 r. o numerze PS4.6831.22.2017).
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).