Michał Pol współpracuje z firmą Fortuna zakłady bukmacherskie
Fortuna zakłady bukmacherskie nawiązała współpracę z jednym z najlepszych dziennikarzy sportowych w Polsce, Michałem Polem. Na bazie tego partnerstwa Michał Pol weźmie udział w działaniach wizerunkowych firmy.
Dla Fortuny zakładów bukmacherskich zaangażowanie Michała Pola to naturalny krok w rozwoju marki na polskim rynku. – Michał to jeden z najbardziej rozpoznawalnych dziennikarzy sportowych. Dla niego sport to więcej niż praca, co obserwujemy na co dzień choćby w jego mediach społecznościowych. Chcemy razem z Michałem rozbudzić sportową pasję w Polakach i pokazać im, na jak wiele sposobów można przeżywać wydarzenia sportowe – mówi Leszek Haba, dyrektor marketingu Fortuny zakłady bukmacherskie.
W ramach współpracy Michał Pol będzie nie tylko angażował swoich fanów w mediach społecznościowych, ale też jego wizerunek zostanie wykorzystany w kampaniach display oraz w punktach sprzedaży. Zaplanowano także dodatkowe aktywności content marketingowe oraz działania PR z wykorzystaniem popularnego dziennikarza.
fot: Marek Korlak– Podoba mi się droga, którą firma podąża i która jest spójna z tym, jak ja podchodzę do sportu. Dlatego zdecydowaliśmy się na szerszą współpracę. Sport to emocje przez 24 godziny na dobę i cieszę się, że wspólnie będziemy mogli zachęcać kibiców do ich wyjątkowego przeżywania – komentuje Michał Pol.
Współpraca z Michałem Polem to jeden z elementów długofalowej strategii marketingowej Fortuny zakładów bukmacherskich.
– Rok 2017 na polskim rynku zakładów wzajemnych to pewnego rodzaju nowe otwarcie. Zmiany ustawodawcze otwierają nowe możliwości zarówno dla firmy, jak i polskiego sportu oraz polskich kibiców. Osoba Michała jest idealnym dopełnieniem planowanych przez nas działań. To będzie dla nas ekscytujący rok – mówi Konrad Komarczuk, prezes Fortuny zakładów bukmacherskich.
Działania marketingowe z udziałem Michała Pola zaplanowane zostały do końca 2017 roku. Za działania komunikacyjne odpowiada agencja Arskom Group. Firma Fortuna zakłady bukmacherskie jest obecnie Głównym Sponsorem Legii Warszawa oraz Oficjalnym Sponsorem Nice 1. Ligi, GKS-u Katowice i TS Podbeskidzia Bielsko-Biała.
Michal Pol o sobie ( z przymrużeniem oka) – Strzeliłem kiedyś gola van der Sarowi z podania Zidane’a. Rzutów wolnych uczył mnie sam del Piero. Niestety trafiałem tylko w mur. Mimo to piszę i gadam o futbolu, choć nie tylko – byłem na pięciu igrzyskach olimpijskich, Dakarze, wiele lat jeździłem za Małyszem. Przez 19 lat w pracowałem w „Gazecie Wyborczej” i Sport.pl, dziś jestem dyrektorem kontentu sportowego w Ringier Axel Springer Polska i redaktorem naczelnym przegladsportowy.pl. Mam dysleksję, więc nie wytykajcie mi błędów. Są przecież piłkarze, którzy nie potrafią strzelać karnych…
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).