Miasto Gdynia Partnerem Strategicznym Arki
Po trudnym, pandemicznym roku 2020 i wielu zmianach, jakie nastąpiły w naszym Klubie, także w sezonie 2021/22 Miasto Gdynia pełni rolę Partnera Strategicznego Arki.
– Arka kontynuuje odnowę organizacyjną oraz sportową, co potwierdzają awans do finału Pucharu Polski oraz zaciekła walka o powrót do Ekstraklasy. Zabrakło niewiele. Nie załamujemy się i wierzymy, że w tym sezonie uda się zrobić o krok więcej. Nie będzie to łatwa droga, ale determinacja, zaangażowanie i wsparcie kibiców powinny pomóc w realizacji celu. Miasto wspiera Arkę w tym dążeniu, ponieważ wiemy, że sukces Arki to także sukces Gdyni i jej mieszkańców – mówi Wojciech Szczurek, prezydent Gdyni.
Właściciel większościowy Arki Gdynia SA Michał Kołakowski po podpisaniu umowy powiedział:
– Miasto jako strategiczny partner Arki, to dla nas także wyzwanie i wielka motywacja do jeszcze cięższej pracy. Chcemy, aby Gdynia była dumna z naszych osiągnięć i realizacji strategii, którą określiliśmy inwestując w Arkę. Pomoc Miasta jest nieoceniona i mamy nadzieję, że obok zmian organizacyjnych, jakie już dają widoczne efekty, będziemy mogli odwdzięczyć się również sukcesem sportowym. Zeszłoroczny finał Pucharu Polski oraz walka do ostatniej kolejki o awans udowadniają, że idziemy we właściwą stronę.
Arka to Gdynia, a Gdynia to Arka. Sport jest jednym z kluczowych czynników, które współtworzą wizerunek Gdyni jako miasta nowoczesnego i przyjaznego swoim mieszkańcom. Sportowe wizytówki Miasta to: bogaty kalendarz imprez (jak choćby zakończony w minioną niedzielę IRONMAN Gdynia), różnorodna oferta zajęć dla mieszkańców i nowoczesna infrastruktura.
Arka rozgrywa mecze na jednym z najlepszych obiektów piłkarskich w Polsce. Stadion Miejski jest bezpieczny i przyjazny kibicom – posiada udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami. Władze Gdyni – z prezydentem Wojciechem Szczurkiem na czele – oraz Gdyńskie Centrum Sportu, nieustannie dokładają starań, by kompleks gdyńskiego Forum Sportu gwarantował naszej drużynie komfortowe warunki treningów.
Kolejne sondaże udowadniają, że gdynianie należą do najszczęśliwszych ludzi w kraju. To dzięki fantastycznym warunkom do życia i znakomitym perspektywom rozwoju.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).