Mateusz Kaprzyk zakończy sezon w wyjątkowy sposób
22-letni Mateusz Kaprzyk już w najbliższy weekend zakończy sezon startów w wyścigowym cyklu European Le Mans Series podczas podwójnej rundy w Portugalii, po której zostanie na torze w Portimao w jeszcze jednym celu…
Podopieczny ORLEN Teamu na dwa wyścigi przed końcem sezonu wciąż walczy tytuł wicemistrza Europy w długodystansowych wyścigach ELMS klasy LMP3. Jego ekipa, brytyjski zespół RLR MSport, do wiceliderów tabeli traci tylko 11 punktów na 52 możliwe jeszcze do zdobycia.
Jedynego Polaka w stawce mistrzostw Europy i jego rywali w Portugalii czeka wyjątkowy weekend. Po odwołaniu majowej rundy ELMS na włoskiej Imoli, organizatorzy postanowili zakończyć sezon dwoma czterogodzinnymi wyścigami na malowniczo położonym torze w Portimao.
Pierwszy z nich rozpocznie się w piątek o 15:45, drugi w niedzielę o 14:00 polskiego czasu. Każdy z wyścigów będzie poprzedzony osobną sesją kwalifikacyjną, a wszystkie zmagania z Portimao polscy kibice będą mogli śledzić na antenie Sportklubu oraz w internecie, na oficjalnym kanale YouTube serii ELMS.
„Jestem bardzo podekscytowany i nie mogę się doczekać tak wyjątkowego zakończenia sezonu – mówi pochodzący z Katowic Mateusz Kaprzyk. – Bardzo lubię tor w Portimao i cieszę się, że czekają nas na nim w ten weekend aż dwa wyścigi. To dla mnie nie tylko dwie kolejne szansy, aby stanąć na podium, ale też okazja do walki o tytuł wicemistrza Europy. W klasyfikacji generalnej jest bardzo ciasno i wszystko jeszcze może się zdarzyć, ale razem z całym zespołem i moimi zmiennikami damy z siebie wszystko, aby zakończyć tegoroczne zmagania mocnym akcentem. Choć sezon zakończy się dla mnie w Portimao, to jednak wcale nie w niedzielę, ponieważ zostaję na torze do poniedziałku. Przede mną nowe wyzwanie, ale póki co skupiam się na jak najlepszym zakończeniu tegorocznej rywalizacji w klasie LMP3”.
Starty Mateusza śledzić można na jego oficjalnym profilu pod adresem www.facebook.com/mateuszkaprzyk oraz na stronie www.mateuszkaprzyk.com
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).