Marka STIHL nowym Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy
Stihl, światowy producent zmechanizowanego sprzętu do pracy w parku, lesie i ogrodzie, został oficjalnym partnerem PKO Bank Polski Ekstraklasy. W ramach współpracy z ligową spółką, Stihl będzie promowany w trakcie rozgrywek i wprowadzi do sprzedaży serię oficjalnych produktów Ekstraklasy.
– Współpraca z Ekstraklasą to ważny krok w rozwoju naszej marki na polskim rynku. Od lat angażujemy się w sport, ale teraz chcemy włączyć się w emocje towarzyszące tej najbardziej popularnej wśród Polaków dyscyplinie i działać na rzecz jej rozwoju. Piłka nożna jest nam szczególnie bliska, bo to właśnie nasze produkty ułatwiają perfekcyjne przygotowanie przydomowych trawników jako bazy do rekreacyjnego uprawiania tego sportu i doskonalenia piłkarskich umiejętności – komentuje Tomasz Cichoński, prezes zarządu Stihl Polska.
W wyniku umowy pomiędzy Ekstraklasą S.A. i Stihl Polska w ponad 800 punktach sprzedaży w całym kraju pojawią się oficjalne produkty z logo Ekstraklasy, w tym kosiarki do trawy. Logo Stihl będzie eksponowane na stadionach w trakcie meczów, podczas transmisji oraz na oficjalnej stronie i kanałach social-media ligi.
– Z radością witamy markę Stihl wśród oficjalnych partnerów rozgrywek Ekstraklasy. Cieszymy się, że tak uznana, międzynarodowa firma zdecydowała się związać z rozgrywkami piłkarskimi i korzystać z możliwości promocji w naszej lidze. Liczymy, że dzięki tej współpracy będziemy inspirować do zainteresowania się Ekstraklasą i kibicowania na stadionach – komentuje Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasa S.A.
Ekstraklasa przedłużyła także umowy na sezony 2019/2020 i 2020/2021 z dotychczasowymi Partnerami Oficjalnymi rozgrywek – markami Oshee oraz Aztorin. W ramach przedłużonych umów rozgrywki wspierane będą przez Oshee z serią produktów energetycznych oznakowanych logo ligi oraz markę zegarków Aztorin, która wyprodukowała m.in. oficjalny zegarek Ekstraklasy. Obaj partnerzy przez najbliższe dwa sezony promowani będą na stadionach w trakcie meczów, podczas transmisji meczowych, oraz w oficjalnych kanałach social media i pozostałych platformach elektronicznych Ekstraklasy.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).