Marka Mizu partnerem MMA Polska i reprezentacji na mistrzostwa Europa
Kalifornijska marka MIZU LIFE oraz Stowarzyszenie MMA Polska rozpoczęły współpracę.
Mizu zostało partnerem Stowarzyszenia i reprezentacji Polski na Otwarte Mistrzostwa Europy Amatorskiego MMA IMMAF 2021. Wydarzenie to odbędzie się w dniach od 16 do 20 sierpnia w rosyjskim Kazaniu. W skład reprezentacji weszło piętnastu zawodników i zawodniczek, którzy będę rywalizować zarówno w kategoriach juniorskich jak i seniorach.
Marka MIZU LIFE jest producentem termosów i kubków termicznych, lekkich metalowych butelek na wodę i butelek na wodę z filtrem.
Mizu to po japońsku woda, a kalifornijska firma MIZU Lifestyle podaje mnóstwo przepisów na to, jak ją ładnie opakować i podać w stylowy sposób – nawet podczas najbardziej ekstremalnych aktywności.
W ofercie marki znajdują się takie produkty jak: termosy i kubki termiczne, butelki filtrujące wodę, kubki do picia kawy w plenerze, a nawet outdoorowe zestawy imprezowe – ze stylowymi szklankami na wino, słomkami wielorazowego użytku ze stali nierdzewnej i kieliszkami do mocniejszych trunków.
Wszystkie produkty MIZU są wykonane z nierdzewnej stali spożywczej 18/8, są w 100% wolne od BPA a większość z nich w całości nadaje się do recyklingu. W zależności od funkcji, posiadają pojedynczą lub podwójną, izolowaną ściankę.
Znakiem rozpoznawczym produktów MIZU jest kolorystyka. Koniec z nudnymi kubkami i termosami w kolorze niklu lub czerni. Teraz Twój termos może być dopasowany pod kolor torby sportowej, a ulubiony kubek pod kolor czapki.
O Stowarzyszeniu MMA Polska
Stowarzyszenie MMA Polska jest pierwszą w Polsce organizacją powołaną do reprezentowania środowiska mieszanych sztuk walki w mediach i w debacie publicznej. Dba o wizerunek MMA, edukuje młodzież, szkoli zawodników i trenerów, dba o bezpieczeństwo sportowej rywalizacji, zajmuje się promocją i rozwojem amatorskiego MMA. Jako jedyna polska organizacja, Stowarzyszenie jest zrzeszone w strukturach światowego związku – International Mixed Martial Arts Federation. Powołuje oficjalną kadrę Polski na międzynarodowe zawody i organizuje krajowe platformy do sportowej rywalizacji. Organizacja łączy współpracę sektora organizacji pozarządowych, środowisk naukowych, klubów sportowych, grup biznesowych i środowisk medialnych.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).