“Marchewa” i Vanilla Ice: Toruń w nowej odsłonie w 4. odcinku “Rojbers”

screen: youtube.com/@Rojbers
W czwartym odcinku serialu „Rojbers” głównym wątkiem staje się eksperyment Torunia z kolorem włosów. Chłopak postanawia odmienić swój wygląd i sięga po farbę, jednak efekt okazuje się daleki od oczekiwań. Zamiast modnej fryzury, jego włosy przybierają intensywny pomarańczowy odcień, który szybko staje się obiektem żartów. Koledzy nadają mu nawet przezwisko „Marchewa”.
Z pomocą przychodzi Aneta, nowa znajoma grupy, która ma doświadczenie jako osiedlowa fryzjerka. To ona podejmuje się próby uratowania wyglądu Torunia. Efektem są nie tylko poprawki kolorystyczne, ale i bardziej odważny pomysł na fryzurę – wygolone wzory na bokach głowy inspirowane stylem rapera Vanilla Ice. Eksperyment okazuje się ryzykowny, bo Aneta wykonuje takie cięcie po raz pierwszy, jednak Toruń jest zachwycony i uznaje nową fryzurę za „idealną”.
Na tym jednak przemiana się nie kończy. Zachęcony nowym wyglądem, Toruń wraz z przyjaciółmi decyduje się na jeszcze jeden krok – przekłucie ucha. Początkowo pomysł budzi obawy, ale szybko zamienia się w kolejne osiedlowe wydarzenie. Do akcji włącza się cała ekipa: trzeba znaleźć igłę, spirytus do odkażenia i dużo odwagi. Po kilku nieporozumieniach kolczyk w końcu zostaje zrobiony. Choć metoda daleka jest od profesjonalnej, grupa uznaje efekt za udany.
Odcinek kończy się wspólnymi żartami i komentarzami na temat nowego wyglądu Torunia. Bohater staje się bardziej pewny siebie, a jego eksperyment, choć początkowo wyśmiewany, finalnie integruje paczkę jeszcze mocniej.
Serial można oglądać bezpłatnie na YouTube, na oficjalnym kanale „Rojbers”. Dla przypomnienia:
- Rojbers – Odcinek 1 – Motorynka: premiera 25 grudnia 2024
- Rojbers – Odcinek 2 – Złomiorz: premiera 7 marca 2025
- Rojbers – Odcinek 3 – Wino i Kusza: premiera 30 maja 2025
- Rojbers – Odcinek 4 – Ice Ice Baby: premiera 9 lipca 2025
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Silesion.pl codziennie. Obserwuj Silesion.pl!
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).
Dodaj komentarz