LV BET najbardziej zasięgowym portalem bukmacherskim w październiku 2019
Według opublikowanego przez Gemius/PBI i opublikowanego przez wirtualnemedia.pl raportu przedstawiającego zasięgi poszczególnych serwisów bukmacherskich lvbet.pl dotarło do największej liczby realnych użytkowników w październiku 2019 roku. Zdaniem autorów badania w tym miesiącu 2,27 mln realnych internautów wygenerowało ponad 8,89 mln odsłon, co dało 8,10% zasięgu wśród serwisów hazardowych i bukmacherskich.
W porównaniu do września 2019 roku liczba realnych użytkowników wzrosła z 1,3 mln do 2,27 mln. Internauci wygenerowali również ponad 2 mln odsłon więcej (we wrześniu 2019 roku było to około 6,5 mln, co dało zasięg 4,6% wśród serwisów hazardowych i bukmacherskich).
LV BET jest marką bardzo aktywną w internecie. We wrześniu tego roku uruchomił dedykowaną sekcję esportową z szeroką ofertą kursów oraz możliwością oglądania rozgrywek na żywo. Klienci mogą korzystać również z dedykowanych mediów społecznościowych, które skupiają się na tematyce sportów elektronicznych.
Nie masz jeszcze konta w lvbet.pl ? Zarejestruj się klikając TUTAJ i odbierz darmowe 20 PLN w postaci freebeta.
LV BET działa na polskim rynku od 2016 roku. W tym czasie marka zaangażowała się w rozwój różnych dyscyplin oraz wielu klubów sportowych. LV BET jest sponsorem głównym Wisły Kraków, Arki Gdynia, Zagłębia Sosnowiec, koszykarskiego Śląska Wrocław oraz Victorii Londyn, a także oficjalnym bukmacherem Wisły Płock, Stali Mielec i Widzewa Łódź. Od listopada 2019 roku ambasadorem marki jest jeden z najbardziej znanych polskich zawodników esportowych Jarosław „pashaBiceps” Jarząbkowski.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).