LOTTO kolejny raz marką Wysokiej Reputacji
Premium Brand (marka Wysokiej Reputacji) to jedyny projekt marketingowy w Polsce, którego celem jest wsparcie w działaniach promocyjnych marek i firm o wysokiej reputacji. Podstawą Premium Brand jest badanie reputacji, które realizowane jest raz do roku. Uczestnicy projektu otrzymują na zakończenie profesjonalny raport z wynikami badania. Te marki i firmy, które uzyskały wynik powyżej ustalonego progu, otrzymują również certyfikat Marki Wysokiej Reputacji Premium Brand.
Podczas uroczystej gali Premium Brand 2019 uhonorowano także wyróżniające się marki i firmy, które według respondentów są najbardziej wiarygodne i cieszą się najwyższą reputacją. Oto lista laureatów w kategorii:
Marka lub Firma Wysokiej Reputacji Premium Brand 2019
Drutex |
Lotto |
Apap |
Naturalna woda mineralna Cisowianka |
Europejski Fundusz Leasingowy |
Goplana |
Oranżada Hellena |
Ibuprom |
Inpost |
Nestle Pure Life |
Oponeo |
Polpharma |
RTV EURO AGD |
Śliwka Nałęczowska |
Anna Niedziela-Strobel, dyrektor promocji i PR, Totalizatora Sportowego-Ta nagroda potwierdza, że potrafimy pozyskiwać zaufanie naszych klientów, dając im w zamian radość i dobrą zabawę oraz wnosząc dużo dobrego w dziedzinie sportu i kultury – powiedziała Anna Niedziela-Strobel, dyrektor promocji i PR, Totalizatora Sportowego, dziękując za nagrodę.
Respondenci biorący udział w badaniu w ocenie kierowali się poziomem zaufania społecznego, zaangażowania, działalności publicznej oraz wiarygodności wytypowanych osób. Odpowiadali również na pytanie o ich wizerunek medialny, biorąc pod uwagę dominujący rodzaj treści – pozytywne i negatywne. Na podstawie udzielonych odpowiedzi został utworzony wskaźnik reputacji Premium Brand, przyjmujący wartości od 0 do 100
Marki i Firmy Wysokiej Reputacji Premium Brand 2019PremiumBrand jest niezależnym rankingiem reputacji marek w Polsce. Postrzeganie marki oceniane jest na podstawie badań wśród użytkowników i społeczeństwa w wymiarach zaufania, gotowości do rekomendacji, przyjemności korzystania, lojalności, popularności i odpowiedzialności społecznej.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).