Lionel Messi będzie grał z numerem 30 w PSG

Messi 30 PSG
Nowy napastnik Paris-Saint-Germain Leo Messi będzie nosił przywdziewał koszulkę z numerem 30 zarezerwowanym zwykle dla bramkarzy. Podobnie jak w swoim debiucie w FC Barcelona, Lionel Messi odziedziczy numer 30 w Paris-Saint-Germain, który obecnie nosi Alexandre Letellier, jeden z paryskich bramkarzy,. LFP zaakceptowało wniosek o przeznanie argentyńczykowi numeru 30, ponieważ w Ligue 1 numery 1, 16 i 30 są zwykle zarezerwowane dla golkiperów. Co osiągnie Leo Messi w PSG i Ligue 1?
W 2019 młodzieżowy reprezentant Polski Marcin Bułka został nowym zawodnikiem Paris Saint-Germain. Otrzymał koszulkę z numerm…30.

Przypomnijmy: Leo Messi zadebiutował w Barcelonie w meczu ligowym na stadionie Espanyolu (wygranym 1:0), rozgrywanym 16 października 2004 roku. W 82. min potyczki na Estadio Olimpic Lluis Companys trener Barcelony – Frank Rijkaard – wskazał na siedzącego na ławce rezerwowych zawodnika z nr “30” na koszulce. Zmiennikiem słynnego Portugalczyka Deco został młody Messi.
A new 💎 in Paris !
— Paris Saint-Germain (@PSG_inside) August 10, 2021
PSGxMESSI ❤️💙 pic.twitter.com/2JpYSRtpCy
Wcześniej Brazylijczyk Neymar zaproponował przyjacielowi, że odstąpi mu numer 10 , ale Messi grzecznie odmówił. Sześciokrotny zdobywca Golden Ball France Football nosił numer 30 podczas swoich pierwszych dwóch sezonów w Barcelonie (2004-2006), zanim przejął 19-kę, a następnie numer 10 pozostawiony przez Ronaldinho, który przeszedł do AC Milan latem 2008 roku.

Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Silesion.pl codziennie. Obserwuj Silesion.pl!
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).