Liga Mistrzów bez Piasta Gliwice, ale z BETFAN!
Radar 365: Champions League bez Mistrza Polski, ale z BETFAN!
Niestety, Piast Gliwice walczył dzielnie, ale nie zdołał awansować do drugiej rundy eliminacji do Ligi Mistrzów. Zabawa toczy się dalej bez Mistrza Polski, ale za to my możemy się pobawić, więc sprawdźcie co bukmacher oferuj w ramach Radaru 365!
Zagrajcie za 49 zł 6 spotkań LM z najmniejszym pojedynczym kursem równym 1.3. Jeśli jeden z typów nie wejdzie, to nic się nie stało, bowiem BETFAN gwarantuje zwrot równowartości stawki!
ZASADY:
1. Promocja obowiązuje w dniu 23.07.
2. Stawka kuponu musi wynosić dokładnie 49 złotych.
3. Na kuponie musi znaleźć się co najmniej 6 zdarzeń w ramach eliminacji do Ligi Mistrzów. Kurs minimalny zdarzenia – 1,3. Wszystkie zdarzenia muszą zostać rozliczone w dniu 23.07, do godziny 23:59.
4. Zakłady systemowe i zagrane za środki bonusowe nie zaliczają się do promocji.
5. Jeżeli kupon okaże się przegrany, ponieważ nie wejdzie jeden mecz, gracz otrzyma zwrot stawki w formie równowartości na saldo bonusowe. W przypadku stawki 29 bonus wynosi 3 zł (Przyznane bonusy podlegają przemnożeniu x10 przy przepisaniu na konto główne). Zwrot jest dokonywany za jeden, najkorzystniejszy kupon.
6. Obrót bonusem wynosi 5 x 2.0 (co najmniej 3 zdarzenia z kursem 1.2 i wyżej). Bonus oczekuje w kolejce przez 7 dni. Szczegóły obrotu bonusem TUTAJ.
7. Bonus zostanie dopisany w środę, 24.07.
8. Na jedno konto Gracza w BETFAN przysługuje jeden bonus, co oznacza nie więcej niż jeden bonus na użytkownika, adres IP, komputer (urządzenie), rodzinę, adres zamieszkania, numer telefonu, kartę kredytową/debetową i/lub portfel elektroniczny, oraz miejsce komputerów publicznych (np.: uniwersytet, szkoła, biblioteka, kafejka internetowa, zakład pracy itp.). BETFAN ma prawo do odmowy lub zabrania przyznanego bonusu jeśli znajdzie powiązania między kontami. Bonus nie przysługuje Graczom, którzy w jakikolwiek sposób nadużyli jakąkolwiek promocję na stronie, jak i posiadają multikonta.
Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią one podstawy do wzięcia udziału w Promocji, w szczególności nie są ofertą w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. 2020, poz. 1740 z późn. zm.).